این روزها اجرای کابینت مدرن با توجه به ظاهر جذاب این نوع از کابینت ها بسیار پرطرفدار شده است. البته در کنار ظاهر بسیار شیک و به روز قیمت کابینت مدرن نیز باعث شده است که این نوع کابینت به انتخاب افراد بیشتری تبدیل شود. طراحی کابینت مدرن با سبک و طراحی دکوراسیون بسیاری از خانه های امروزی هماهنگ است و از طرفی انعطاف بالای طراحی این کابینت و امکان اجرای آن در تنوعی بسیار بالا از طرح و رنگ باعث شده است که به راحتی بتوان از این کابینت در آشپزخانه های مختلف استفاده نمود. رادکور بهترین مجری انواع کابینت مدرن در تهران است و بعد از بازدید از محل و ارائه مشاوره رایگان در نهایت بهترین طراحی و اجرای کابینت مدرن را برای آشپزخانه شما در نظر خواهد گرفت و صفر تا صد پروسه طراحی تا اجرای این کابینت ها را برای شما انجام خواهد داد. در ادامه بیشتر با خدمات اجرا کابینت مدرن توسط این مجموعه آشنا خواهیم شد:

منظور از کابینت مدرن چیست؟

کابینت مدرن در واقع به سبکی از طراحی کابینت آشپزخانه گفته می شود که فارغ از جنس و رنگ بسیاری کاربردی است و از مهم ترین مشخصه های آن می توان به برخورداری از سطوحی صاف اشاره نمود. این کابینت ها را می توان نقطه مقابل کابینت های کلاسیک دانست و در عین زیبایی در آن ها خبری از شلوغی ها و یراق آلات موجود در کابینت های کلاسیک نیست و می توان گفت که از طراحی ساده و بروزی برخوردار هستند. این نوع کابینت با هر فضایی متناسب است و این موضوع باعث شده که در بیشتر خانه ها قابل اجرا باشد. اگر چه کابینت مدرن سفید و طوسی این روزها طرفداران بسیار بیشتری دارند اما کابینت های مدرن در طرح و رنگ های متنوعی قابل اجرا خواهند بود.منظور از کابینت مدرن چیست؟

سبک جادار و ساده کابینت های مدرن را می توان نقطه قوت این کابینت ها دانست که باعث شده بتوان در عین زیبایی بخشی به فضای آشپزخانه به راحتی از فضای درون کابینت ها نهایت استفاده را برد. در طراحی کابینت های مدرن متریالی چون شیشه، لمینت، فلزی و شیشه نقش مهمی خواهند داشت و همچنین لازم به ذکر است که طراحی ساده این نوع از کابینت ها باعث شده که حتی در آشپزخانه های کلاسیک و نئو کلاسیک نیز بتوان از این کابینت ها بهره برد.

ویژگی های کابینت مدرن

کابینت های مدرن نیز مانند دیگر کابینت ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و از مهم ترین ویژگی های کابینت های مدرن نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم برخورداری از تزئینات و اشکال هندسی پیچیده در طراحی خود
  • سادگی در طراحی درب ها
  • طراحی ساده و مطابق با مد روز
  • سطح صاف و صیقلی
  • طراحی بدون دستگیره یا با دستگیره
  • کشوهایی جادار و با طول زیاد
  • طراحی کابینت ها تا سقف
  • قیمت مناسب تر
  • مناسب برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک
  • تنوع بسیار بالا در متریال و رنگبندی
  • قابل اجرا برای آشپزخانه هایی با نور محدود

انواع کابینت مدرن

کابینت های مدرن بسیار متنوع هستند و می توان گفت که هر نوع کابینتی که دارای طراحی ساده ای است را می توان در دسته کابینت های مدرن قرار داد.انواع کابینت مدرن در ادامه بیشتر با انواع مدل و اجرای کابینت مدرن آشنا خواهیم شد:

کابینت مدرن فرامید یا فوق برجسته

کابینت های فرامید در واقع به کابینت هایی با سبک فوق برجسته گفته می شود که با مغزی ام دی اف و ضخامت 16 میل تولید شده و می توان آن ها را به صورت دو رنگ طراحی نمود. این نوع کابینت که در واقع یک کابینت ام دی اف به شمار می آید دارای سطحی زبر و برجسته است و طراحی و تولید آن به سبک فوق برجسته انجام می شود. در این نوع کابینت ها به دلیل سطح مات و کدری که داشته نور منعکس نمی شود و البته این نوع از سطوح از خط و خش افتادن کابینت ها جلوگیری می کنند. در صورت استفاده از روکش های فرامید به جای ورق های ام دی اف با روکش لمینت کابینت های مدرن فوق برجسته به وجود می آیند.

کابینت مدرن ملامینه

این نوع از کابینت های مدرن ساخته شده از ام دی اف خام با روکش ملامینه هستند و به واسطه برخورداری از مغزی نئوپان و روکش نازک و ضد خش ملامینه ای که داشته از سبک ترین روکش ها به شمار می آیند و می توان آن ها را در دو رنگ طراحی نمود. این نوع از کابینت ها با توجه به آن که مقاومت خیلی بالایی در برابر رطوبت ندارند بیشتر برای فضاهایی استفاده می شوند که چندان در ارتباط با رطوبت نباشند. رادکور طراحی و اجرای کابینت مدرن ملامینه را با قیمتی مناسب انجام می دهد.

کابینت مدرن پلی اورتان

کابینت مدرن پلی اورتان دارای مغزی از ام دی اف خام یا چوب و روکشی از رنگ پلی اورتان است. این نوع کابینت را می توان در رنگ بندی مختلف و همچنین در انواع مات و برق سفارش داد.

کابینت مدرن های گلاس

در ساخت کابینت های ام دی اف و های گلاس از ورق های ام دی اف استفاده می شود و تنها نوع روکش آن هاست که باعث تفاوت این دو از هم شده است. کابینت های ام دی اف دارای روکشی از ملامینه هستند و در هایگلاس روکش به کار برده شده از لاک، ترموفیل یا اکریلیک، های گلاس و پلی گلاس است. کابینت مدرن هایگلاسورق های گلس به نسبت ام دی اف ضخامت و مقاومت بیشتری دارند. این کابینت ها سطحی براق و شیشه ای داشته و مغزی آن ها از ام دی اف است. به طور معمول بهترین طراحی کابینت مدرن برای کابینت های گلس طراحی دو رنگ و جذاب برای آن است. اجرای کابینت های گلاس مدرن از جمله مدل هایی می باشد که امروزه دارای طرفدارای زیادی می باشد.

کابینت مدرن فلزی

کابینت های قدیمی گالوانیزه فلزی این روزها جای خود را به کابینت های استیل داده اند و در واقع در بخشی از اشپزخانه مدرن به کار برده می شوند و این سبک می تواند یک آشپزخانه بسیار شیک و منحصر به فرد را ایجاد کند. کابینت های استیل دوام بسیار بالایی داشته و حتی در آشپزخانه های صنعتی نیز می توان از آن ها استفاده نمود.

کابینت مدرن انزو

کابینت های انزو در واقع کابینت هایی برگرفته از کابینت های طرح انزو مدل تولیدی شرکت زنتیک ایتالیایی هستند و از مشخصه های بارز این نوع کابینت می توان به ضخامت بالای درب ها و رنگ های پولیشی و براق اشاره نمود. این نوع کابینت اگر چه جزو کابینت های نئو کلاسیک است اما در سبک مدرن نیز قابل اجراست. کابینت مدرن انزو دارای ظاهری براق و شفاف است و با توجه به شرایط ساخت ویژه آن، قیمت بالاتری به نسبت دیگر انواع کابینت مدرن دارد.

کابینت مدرن ممبران

کابینت های ممبران از ام دی اف خام با روکش پی وی سی بسیار باکیفیت و بادوام ساخته می شوند. این کابینت ها ساده و بدون هر نوع حکاکی و منبت کاری طراحی و تولید خواهند شد. اجرای کابینت مدرن ممبران بیشتر برای آشپزخانه های پزرگ پیشنهاد می شود.

کابینت مدرن وکیوم

کابینت های مدرن وکیوم کابینت هایی از جنس ام دی اف هستند که روکشی از پی وی سی بر روی آن ها وکیوم شده است. این کابینت ها اگر چه شبیه به کابینت های ممبران هستند اما دستگاهی که برای روکش کردن پی وی سی استفاده می شود در این دستگاه متفاوت خواهد بود.

کابینت مدرن چوبی

در سبک مدرن دست شما کاملاً باز است تا از رنگ ها و متریال مختلف برای طراحی کابینت استفاده کنید. یکی از متریال بسیار باکیفیتی که می توان به این منظور استفاده نمود چوب است. کابینت های چوبی زیبایی منحصر به فردی داشته و همچنین از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. اما نکته ای که باعث شده استفاده از این کابینت ها خیلی متداول نباشد قیمت نسبتاً بالای کابینت های چوبی و همچنین دوام نسبتاً پایین این کابینت ها در برابر رطوبت است. اما اجرای کابینت مدرن چوبی باعث زیبایی بسیار زیاد فضای شما می شود.

کابینت مدرن مینیمال

خیلی از افراد این روزها سبک کابینت مدرن مینیمال را انتخاب می کنند و می توان آن را از جدیدترین کابینت های مدرن دانست. در این سبک از کابینت های مدرن، از یونیت ام دی اف و روکش پلی اورتان برای خلق کابینتی ساده و در عین حال جذاب استفاده می شود. این کابینت ها انتخابی عالی برای فضاهای بزرگ و کوچک هستند و اگر چه در انواع رنگبندی قابل اجرا هستند اما طراحی آن ها در رنگ های روشن و همچنین طراحی بدون دسته متداول تر است. در طراحی این کابینت ها خبری از هیچ جزئیات اضافه ای نیست.

کابینت مدرن دکوراتیو

این کابینت ها در واقع دارای شلف و قفسه هایی دکوراتیو برای قرار دادن ظروف و وسایل مختلف بر روی دیوار هستند و در این سبک خبری از درب نیست. این کابینت ها نیز این روزها بسیار رایج شده و طرفداران خاص خود را دارند.

کابینت مدرن ال شکل

این کابینت ها همانطور که از نام آن ها پیداست دارای طراحی ال شکلی هستند و یک انتخاب عالی برای آشپزخانه های ال به شمار می آیند. در این سبک در واقع دو ردیف کابینت خطی استفاده می شود که از انتها به یکدیگر متصل شده و شکل L را ایجاد می کنند. به طور معمول در فضای جلویی این کابینت ها از جزیره و میز نهارخوری استفاده می شود.

کابینت مدرن پلکانی

یکی از ایده های استفاده بهینه از فضای آشپزخانه اجرای کابینت تا سقف است. اما برای این که کابینت ها خیلی بلند نشوند می توان آن ها را به دو طبقه با عمق زیاد تقسیم نمود که طراحی پله ای آن ها باعث شده این روزها بسیار ترند شوند. به طور معمول رنگ های هر طبقه از کابینت های پله ای متفاوت از دیگری انتخاب شده و این موضوع باعث جذابیت هر چه بیشتر این مدل شده است.

کابینت مدرن دو طبقه

اجرای کابینت های دوطبقه یا دوپله که به تازگی بسیار ترند شده است از گونه سبک هایی است که بسیار فضای شما را شکیل می کند. این نوع از کابینت های مدرن دارای کابینت های هوایی دو طبقه ای هستند که در انواع رنگ کابینت مدرن قابل اجرا هستند.کابینت مدرن دو طبقه این کابینت ها با دو درب از یکدیگر جدا می شوند و می توان این سبک را نیز بسیار کاربردی و جادار دانست.

کابینت مدرن یکسره

این نوع از کابینت ها در واقع کابینت هایی هستند که از زمین تا سقف ادامه پیدا نموده و یک انتخاب عالی برای خانه هایی با تعداد وسایل زیاد هستند و برای آشپزخانه های کوچک نیز می توانند انتخابی بسیار مناسب باشند. در این مدل از کابینت، استفاده از کابینت سوپری می تواند بسیار مفید باشد.

کابینت مدرن ویترین دار

اگر چه استفاده از ویترین بیشتر برای کابینت های کلاسیک رایج است اما این سبک می تواند در کابینت های مدرن نیز زیبایی فوق العاده ای را به وجود آورد. این نوع کابینت در واقع به دو صورت شیشه ای یا طبقه بندی بدون شیشه قابل اجراست و فضای بسیاری مناسبی به منظور چیدمان ظروف تزئینی در آشپزخانه به وجود می آورند.

کابینت مدرن شیشه ای

در این سبک کابینت آشپزخانه مدرن در بخش هایی از طراحی کابینت مانند درب بالای آبچکان، ویترین و… از شیشه استفاده می شود. ادغام این نوع کابینت مدرن با یک نورپردازی مناسب در درون کابینت و چیدمان ظروف دکوری می تواند فضای بی نظیری را به آشپزخانه ببخشد. البته باید در نظر داشت که نباید در این سبک زیاد از کابینت های شیشه ای استفاده نمود و باقی بخش ها باید با متریال دیگر تهیه شوند. کابینت های شیشه ای را می توان با شیشه مات یا شفاف اجرا نمود.

کابینت مدرن ترکیبی

این نوع از کابینت همانطور که از نام آن نیز پیداست ترکیبی از کابینت مدرن با دیگر سبک هاست. در کابینت های مدرن ترکیبی بیشتر از سبک هایی چون نئوکلاسیک و نیز المان های تزئینی استفاده می شود.

کابینت مدرن خطی

در طراحی این کابینت ها بیشتر از خطوط افقی استفاده شده و این موضوع باعث می شود فضای آشپزخانه بزرگ تر دیده شود و به همین دلیل بیشتر از آن ها در آشپزخانه های مستطیل و کوچک استفاده می شود. این کابینت ها همچنین انتخابی عالی برای آشپزخانه های تک دیوار که با فضای نشیمن یکی هستند به شمار می آیند. اجرای کابینت مدرن خطی باعث ظاهری یک دست و زیبا می شود که گویی شما یک دیوار را می بینید!

کابینت مدرن فانتزی

برخلاف سایر انواع کابینت مدرن در این سبک به جای استفاده از کابینت مدرن سفید ساده از کابینت هایی با طرح و رنگ هایی فانتزی، عروسکی و پاستیلی و نیز دستگیره های فانتزی استفاده می شود. استفاده از رنگ هایی چون صورتی پاستیلی، آبی پاستیلی، سفید صدفی و… در این سبک بسیار رایج هستند.

کابینت مدرن حجمی

در این سبک از اجرای کابینت مدرن درون کابینت ها به صورت بهینه و با عمق و ابعادی بیشتر از حد استاندارد طراحی شده و فضایی حداکثری به ارمغان آورده می شود.

کابینت مدرن لمسی

کابینت های تاچ در انواع بدون دستگیره و با دستگیره مخفی قابل اجرا هستند و محیطی ساده و خلوت را خلق می کنند و برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب هستند.

کابینت مدرن پنتری

این نوع از کابینت های مدرن بیشتر انتخابی مناسب برای فضاهای انباری مانند به منظور نگهداری مواد غذایی هستند. در صورت استفاده از این کابینت ها در محیطی بیرون از آشپزخانه به آن ها کابینت پنتری روم گفته می شود.

کابینت مدرن فایبرگلاس

کابینت های فایبرگلاس در واقع نسل جدید طراحی کابینت مدرن های گلاس هستند و به ظاهر براق و درخشان خود معروف هستند. این کابینت ها در برابر رطوبت و فشار بسیار مقاوم هستند و همچنین کابینت های مدرن فایبرگلاس از الیاف شیشه و روکش پلی استر برخوردارند.

کابینت مدرن منحنی

در این سبک از اجرای کابینت مدرن از ام دی اف خام با قابلیت انعطاف پذیری بالا استفاده می شود. این سبک از کابینت ها به صورت قوس دار و هلالی طراحی شده و گوش های آن ها نرم و ایمن است.

قیمت اجرای کابینت مدرن

یکی از فاکتورهای مهم در رابطه با اجرای کابینت مدرن قیمت آن است. اگر چه قیمت کابینت مدرن به نسبت دیگر کابینت ها مناسب است اما با این حال باز هم ممکن است خیلی از افراد در رابطه با هزینه ها نگرانی هایی داشته باشند. به طور کلی فاکتورهای مختلفی از جمله اجرت نصب کابینت مدرن، متراژ آشپزخانه، نوع کابینت مدرن انتخابی، جنس متریال و کیفیت آن ها و… همگی در قیمت کابینت مدرن نقش خواهند داشت. اما در مجموعه رادکور همواره بهترین قیمت ها را برای ارائه خدمات اجرای کابینت مدرن در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند با مناسب ترین هزینه آشپزخانه خود را با بهترین کابینت ها دکوراسیون کنند.قیمت اجرای کابینت مدرن

این تیم با وجود برخورداری از بیشترین تعداد نمونه کار کابینت مدرن و همچنین بهترین کابینت کار مدرن دارای قیمت هایی بسیار منصفانه است و قیمت ها بعد از اعزام نیروهای این مرکز به محل موردنظر شما و اندازه گیری دقیق آشپزخانه اعلام خواهد شد و برخلاف خیلی از تیم های کابینت کار قیمت های خود را از همان ابتدا به صورت کاملاً واضح مشخص خواهد نمود و از طرفی براساس بودجه شما بهترین کابینت ها را برای شما اجرا خواهد نمود. با این تیم شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن بهترین طراحی و اجرای کابینت را با مقرون به صرفه ترین قیمت داشته باشید.

سخن پایانی

مجموعه تخصصی رادکور در زمینه اجرای کابینت مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات است و شما می توانید با مناسب ترین قیمت کابینت مدرن، یک طراحی بی نظیر و اجرایی حرفه ای و تخصصی را از این مجموعه بخواهید. تیم رادکور به عنوان یک تیم حرفه ای طراحی کابینت مدرن سالهاست که انواع کابینت مدرن را با بهترین متریال، خاص ترین طراحی و نیز مناسب ترین قیمت اجرا نموده و کیفیت خدمات آن باعث شده که به عنوان بهترین تیم کابینت مدرن آشپزخانه شناخته شود. اگر شما عزیزان هم به کابینت های مدرن علاقمند هستید و دوست دارید براساس آشپزخانه خود یک طراحی اختصاصی و بی نظیر برای شما با کابینت مدرن اجرا شود همین حالا تلفن را برداشته و با کارشناسان رادکور تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *