سال هاست که اجرای کابینت ام دی اف با استقبال زیادی از سوی افراد مختلف همراه است و دلایل مختلفی چون مناسب بودن قیمت کابینت ام دی اف و نیز دوام بسیار بالایی که داشته باعث شده است افراد بسیاری برای آشپزخانه خود این نوع کابینت را انتخاب کنند. این نوع کابینت اگر چه سال هاست از ظهور آن می گذرد اما هنوز هم روز به روز شاهد تنوع بیشتری از این کابینت هستیم و با سپردن طراحی کابینت mdf به یک تیم حرفه ای می توان آشپزخانه ای بسیار زیبا و جذاب داشت. تیم رادکور یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین مجموعه های اجرا کننده انواع کابینت از جمله ام دی اف است و شما می توانید با خیال راحت صفر تا صد طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه خود را به این مجموعه بسپرید.

شماره تماس جهت مشاوره و دریافت نوبت جهت بازدید رایگان و قیمت دهی دقیق: 09121987848 و 09124444114

در این محتوا می خوانید:

کابینت ام دی اف چیست؟

یکی از روش های ساخت کابینت آشپزخانه، استفاده از متریال ام دی اف است که از آن به عنوان کابینت ام دی اف آشپزخانه یاد می شود و طرفداران بسیاری نیز دارد. این کابینت که در واقع بعد از کابینت های فلزی وارد بازار شد از همان ابتدا مورد توجه ویژه بسیاری از افراد قرار گرفت و هنوز هم در بین خیلی از افراد محبوب ترین کابینت است.کابینت های ام دی اف

کابینت ام دی اف چیست؟
کابینت ام‌ دی‌ اف (MDF) نوعی کابینت ساخته شده از تخته فیبر با چگالی متوسط است که از ترکیب چوب و رزین فشرده تولید می‌شود.

در واقع کابینتی از مغزی ام دی اف هستند که طبق سلیقه کارفرما می توان بر روی آن ها از انواع روکش ها استفاده نمود و این موضوع باعث شده طراحی و اجرای این نوع کابینت بسیار پروسه منعطفی داشته باشد و بتوان برای هر سلیقه و بودجه ای بهترین طراحی کابینت ام دی اف را در نظر گرفت.

کابینت‌های ام‌دی‌اف در سبک های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک اجرا می‌شوند که هر کدام با طراحی خاص و متریال متفاوت، جلوه‌ای یونیک و منحصر به فرد به آشپزخانه می‌بخشند.

انواع سبک اجرای کابینت ام دی اف

شما می توانید آشپزخانه ام دی اف را با هر سبکی اجرا نمود و صرفاً این نوع کابینت محدود به سبک خاصی نیست. شما می توانید پروسه طراحی و اجرای کابینت های ام دی اف را در سبک های مختلف زیر با کیفیتی بی نظیر و طراحی فوق العاده به تیم رادکور بسپرید:

کابینت ام دی اف مدرن

کابینت های مدرن یکی از سبک های اجرای کابینت ام دی اف هستند که امروزه به دلیل سبک دکوراسیون خانه ها مورداستقبال زیادی واقع شده اند. به طور معمول کابینت های پلکانی، کابینت های ساده های گلاس و… را می توان از دسته کابینت های مدرن به شمار آورد. شما همچنین می توانید خاص ترین و جدیدترین سبک های طراحی کابینت ام دی اف مدرن را از تیم رادکور بخواهید.

کابینت ام دی اف نئو کلاسیک

دسته دیگر کابینت های ام دی اف، کابینت های نئو کلاسیک هستند که در واقع تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن به شمار آمده و به نوعی می توان گفت که از نظر ویژگی های کلی، شبیه به کابینت های مدرن هستند اما ظاهر آن ها به سبک کلاسیک طراحی می شود.

کابینت ام دی اف کلاسیک

این دسته از کابینت ها نیز تداعی کننده خانه هایی به سبک کلاسیک اروپایی هستند و برای خانه هایی بزرگ و مجلل می توانند انتخابی بسیار عالی و جذاب به شمار آیند. طراحی پرنقش و نگار و مملو از زرق و برق در این نوع از کابینت ها باعث شده است که در همان نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند.

انواع کابینت ام دی اف براساس نوع ورق

به طور کلی براساس نوع ورق مورداستفاده در ساخت کابینت mdf می توان آن ها را به دسته های زیر تقسیم نمود که شما می توانید هر کدام از آن ها را با کیفیتی عالی و طراحی بی نظیر از تیم رادکور بخواهید:

انواع کابینت ام دی اف براساس نوع ورق
کابینت‌های ام‌ دی‌ اف براساس نوع ورق شامل ام‌ دی‌ اف مات، براق (های‌گلاس) و روکش چوبی می‌باشند.

کابینت ام دی اف مات

در ساخت و اجرای کابینت ام دی اف مات از روکشی رنگی یا طرح دار استفاده می شود که برق یا درخشش خاصی ندارند و به شکل مات دیده می شوند. این نوع کابینت برخلاف تصور خیلی از افراد به هیچ عنوان ظاهر بدی نداشته و با وجود آن که نور را بازتاب نمی دهند باعث تاریکی فضا نشده و در صورت انتخاب برای مثال یک کابینت ام دی اف سفید و طوسی از تمامی زوایا این کابینت به یک شکل دیده شده و فضای بسیار دراماتیکی را به آشپزخانه می بخشند. این نوع کابینت برای انواع سبک مدرن و کلاسیک کاربردی است.

کابینت ام دی اف براق

کابینت های براق که به کابینت های گلاس نیز معروف هستند از درخشش و کیفیت بالایی برخوردارند و با انعکاس نور کمک می کنند تا فضا دلبازتر دیده شود و همچنین با مقاومت بالایی که داشته کمتر دچار خط و خش و آسیب می شوند. به طور معمول اوج شکوه و زیبایی این نوع کابینت را می توان با انتخاب کابینت ام دی اف سفید به چشم دید و برق و درخشش آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد نمود.

انواع کابینت ام دی اف براساس نوع روکش

روکش های کابینت ام دی اف طبق خواص، شکل و طرحی که داشته نیز به انواع مختلفی قابل تقسیم هستند و شما می توانید اجرای کابینت ام دی اف خود را با هر یک از روکش های زیر از رادکور بخواهید:

کابینت ام دی اف با روکش ترموپلاست

کابینت هایی که با روکش ترموپلاست طراحی و ساخته می شوند از مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی، مواد شیمیایی و نیز خواص ضد باکتری برخوردار هستند. به منظور ساخت این نوع روکش از پلاستیک و چوب استفاده می شود. نکته ای که در مورد این نوع از روکش ها قابل ذکر است محدود بودن ابعاد ورق ام دی با روکش ترموپلاست است که در صورت نیاز به ورقی با ابعاد خاص نیاز به درنظرگیری قالبی جداگانه خواهد بود که این موضوع می تواند باعث افزایش قیمت ورق و به طبق قیمت کابینت mdf شود.

کابینت ام دی اف با روکش لمینت یا HPL

یکی دیگر از انواع روکش قابل اجرا برای کابینت های ام دی اف، روکش لمینت یا hpl است که مقاومت مطلوبی را در برابر خراش از خود نشان می دهد. این نوع روکش را می توان به راحتی در هر طرح و رنگی انتخاب نمود و با هر سلیقه ای قابل هماهنگی است.

اجرای کابینت ام دی اف با روکش ممبران

کابینت های با روکش ممبران را می توان جدیدترین کابینت ام دی اف دانست که به منظور طراحی آن ها از از انواع روکش طرح دار با طرح ساده و شلوغ بر روی مغزی ام دی اف استفاده می شود. طرح های کابینت های ام دی اف ممبران با استفاده از دستگاه CNC روی ام دی اف خام پرس می شوند. باید در نظر داشت که روکش ممبران اگر چه مقاومت خیلی خوبی در برابر رطوبت از خود نشان می دهد اما در برابر مواد اسیدی و قلیایی مانند الکل خیلی زود آسیب خواهد دید. همچنین ضربه یا فشار باعث جدا شدن روکش از ورق خام شده و ظاهر کابینت ممبران را بر هم می زند. شما می توانید انواع کابینت های ام دی اف با روکش ممبران را از رادکور بخواهید تا با دستگاه برای شما طراحی و اجرای کابینت ام دی اف با روکش ممبران را نماید.

کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

در این روش روکش مورداستفاده برای کابینت ام دی اف، روکش ملامینه است که در واقع نوعی پلاستیک به شمار می آید. این نوع روکش در طرح و رنگ های مختلفی به وسیله ماده رزین تحت فشار بالا با ضخامت متداول 16 میل پرس می شود و شما می توانید آن را در طرح و رنگ های مختلفی سفارش دهید.

کابینت ام دی اف با روکش لترون یا کاغذی

لترون در واقع نوعی روکش کاغذی است که بر روی ام دی اف نازک کشیده شده و در طراحی داخلی و نیز تولید کابینت ها بسیار کاربردی است. به طور معمول این نوع روکش برای نوار لبه ها و یا روکش بر روی پروفیل به کار برده می شود و البته مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، خش، رطوبت و حرارت نخواهد داشت اما با این حال ممکن است قیمت مناسب این نوع کابینت آن را به انتخابی هوشمندانه برای بسیاری از فضاها تبدیل کند.

کابینت ام دی اف با روکش یو وی

این نوع از کابینت ها دارای سطحی براق و درخشان مانند هایگلاس هستند اما درخشش آن ها کمی پایین تر است. البته این نوع کابینت ممکن است به مرور زمان کمی کیفیت خود را از دست دهد.

کابینت ام دی اف با روکش کینگ گلاس

این نوع از ورق در واقع جزو ام دی اف هایگلس به شمار آمده و تولید آن در ضخامت 8 میلی متر و اندازه های 2800*1220 میلی متر صورت گرفته و شما می توانید آن را در انواع رنگ کابینت ام دی اف سفارش دهید. کابینت های روکش کینگ گلاس درخشان و براق هستند و طرح های بسیار متنوعی دارند. رادکور می تواند اجرای کابینت ام دی اف با روکش های کینگ گلاس را برایتان به سرعت نور و بالاترین کیفیت متریال انجام دهد.

کابینت ام دی اف با روکش طبیعی چوب

اگر چه کابینت های تمام چوب طرفداران بسیاری دارند و بسیار شیک و جذاب به نظر می رسند اما قیمت بالای آن ها باعث شده است که خیلی از افراد امکان اجرای آن ها را نداشته باشند و این در حالی است که کابینت های روکش چوب طبیعی یکی از بهترین انتخاب ها برای بهره مندی از کابینت های چوبی با قیمتی مناسب تر هستند. البته ناگفته نماند که این کابینت ها از نظر کیفیت و دوام به پای کابینت های تمام چوب نمی رسند اما قطعاً کیفیت راضی کننده ای داشته و از نظر ظاهر بی نهایت لوکس و زیبا هستند.

کابینت ام دی اف با روکش کیلیاف

این محصول به صورت دو رو طراحی شده و به همین دلیل هر دو طرف ام دی اف به صورت رنگی هستند و از طرح های بی نظیری مانند چوب های برش خورده برخوردارند که حس بسیار گرم و دلنشینی را به محیط داخلی آشپزخانه می بخشند. این نوع روکش نیز در طرح و رنگ های متنوع قابل ارائه است.

کابینت ام دی اف با روکش فرامید

فرامید ورقی از نوع ام دی اف است که روکشی مانند روکش ایتالیایی داشته و روی سطح خود دارای برجستگی هایی هستند و با دست این برجستگی ها به خوبی حس می شود. این نوع روکش نیز کیفیت مطلوبی داشته و در انواع طرح و رنگ قابل سفارش است.

کابینت ام دی اف با روکش ای جی تی هایگلاس

کابینت ام دی اف با روکش ای جی تی هایگلاس
کابینت ام‌ دی‌ اف با روکش ای‌ جی‌ تی هایگلاس، نوعی کابینت با سطح براق و مقاوم است که جلوه‌ای مدرن و شیک به آشپزخانه می‌بخشد.

ام دی اف AGT یکی از انواع ام دی اف است که با دو روکش ملامینه و هایگلاس با چگالی بالا تهیه می شود. این نوع روکش از دوام و استحکام بالایی برخوردار است.

کابینت ام دی اف با روکش پی وی سی

این نوع از ام دی اف کابینت آشپزخانه در برابر رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان داده و به همین دلیل برای ساخت کابینت های دور سینک بسیار کاربردی است و به طبع قیمت بالاتری نیز دارد و در صورت درخواست کارفرما اجرا می شوند.

کابینت ام دی اف با روکش هایکلیاف

این نوع روکش نیز یک روکش درجه یک ایتالیایی است که از مغزی ام دی اف برخوردار است و طرح و رنگ های مختلفی را می توان برای آن در نظر گرفت.

کابینت ام دی اف با روکش رنگی

این نوع کابینت نیز اگر چه دارای مغزی ام دی اف است اما بر روی متریال با دستگاهی مخصوص رنگ مخصوص و سفارشی پاشیده می شود و به کمک آن می توان خاص ترین نمونه کار و اجرای کابینت ام دی اف را داشت.

مزایای کابینت های ام دی اف

کابینت های ام دی اف از مزایای مختلفی برخوردار هستند که برخی از آن ها عبارتند از:

مزایای کابینت های ام دی اف
کابینت‌های ام‌ دی‌ اف دارای مزایایی چون قیمت مناسب، تنوع در طرح و رنگ، و سطح صاف و یکدست هستند.

قیمت بسیار مناسب

یکی از مزایای مهم که باعث شده خیلی از افراد در وهله اول کابینت های ام دی اف را انتخاب کنند قیمت مناسب آن هاست. این کابینت ها جزو مقرون به صرفه ترین کابینت ها به شمار آمده و با مناسب ترین هزینه می توان آن ها را اجرا نمود.

تنوع در طرح و رنگ

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این نوع کابینت تنوع بالای آن در طرح و رنگ است. شما می توانید این نوع کابینت را در هر طرح و رنگی که تمایل داشته باشید انتخاب کنید و این موضوع باعث شده که برای هر سبک آشپزخانه و همچنین هر رنگ دکوراسیونی بتوان کابینتی متناسب و زیبا انتخاب نمود.

زیبایی ظاهری

کابینت های ام دی اف جزو زیباترین کابینت ها هستند و برخلاف تصور خیلی از افراد که هنوز کابینت های ام دی اف قدیمی را در ذهن دارند این کابینت ها در بروزترین طرح ها نیز قابل سفارش هستند و می توانند زیبایی فوق العاده ای را به فضای آشپزخانه شما ببخشند.

ابزار زنی آسان

کار کردن با کابینت mdf بسیار آسان است و به راحتی می توان ابزار مختلف را روی آن اجرا نمود و این موضوع دست شما را در انتخاب طرح و مدل کابینت بازتر خواهد نمود.

برخورداری از سطح صاف و متراکم

این کابینت ها دارای سطحی صاف و صیقلی هستند و از این رو زیبایی چشم گیرتری داشته و جذاب تر به نظر می رسند.

پایداری و مقاومت بالا

مقاومت کابینت های ام دی اف از بسیاری کابینت های دیگر مناسب تر است و این موضوع باعث شده که کمتر دچار آسیب شوند. در واقع شما با خیال راحت تری می توانید وسایل نسبتاً سنگین را درون کابینت ها قرار دهید.

دوام بالا

استقامت و دوام کابینت های ام دی اف نیز بسیار بالاست و برای مدتی طولانی می توان از آن ها استفاده نمود و دوام و طول عمر آن ها باعث شده که تا مدت ها دیگر نیازی به تعویض کابینت ها نداشته باشید.

نظافت آسان

یکی دیگر از مزایای اجرای کابینت های ام دی اف در آشپزخانه قابلیت نظافت آسان آن هاست. در واقع شما به راحتی می توانید با یک دستمال این کابینت ها را تمیز کنید و این ویژگی کمک می کند تا همیشه با صرف کمترین زمان برای نظافت، کابینت هایی تمیز داشته باشید.

قیمت کابینت ام  دی اف

به طور کلی قیمت اجرای کابینت MDF به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و هر گروه کابینت کار به طور معمول پروسه قیمت گذاری مخصوص به خود را دارد و این موضوع باعث شده است که در زمان قیمت گرفتن از تیم های مختلف هر بار با قیمت های متفاوتی رو به رو شوید. خیلی از مجموعه براساس متری قیمت گذاری می کنند و به عنوان مثال برخی از مراکز دیده می شود که در اندازه گیری صفحه کار، برش سینگ و گاز را به صورت جداگانه متر می کنند و صرفاً این اندازه گیری محدود به متر آشپزخانه نیست و این موضوع باعث شده که با وجود آن که مثلاً قیمت متری 4 میلیون را به شما می دهند اما در نهایت در پایان کار، قیمت تمام شده کار متری 12 میلیون تومان باشد.

قیمت کابینت ام  دی اف
نمونه کار کابینت ام دی اف رادکور با قیمت مناسب.

این در حالی است که تیم رادکور برای مشتریان خود بازدید رایگان در نظر گرفته و نیروهای خود را محل اعزام نموده تا به صورت دقیق فضای آشپزخانه را متر نموده و سپس براساس جنس روکش کابینت، متراژ، سبک اجرای کابینت و… قیمت گذاری را انجام داده و قیمت دقیق را به شما اطلاع خواهند داد و به همین دلیل شما می توانید از همان ابتدا از قیمت دقیق طراحی و اجرای کابینت ام دی اف مطلع شده و بهتر تصمیم گیری کنید. هر چند این تیم براساس هر بودجه ای بهترین سبک کابینت را برای شما اجرا خواهد نمود و شما می توانید انواع طراحی کابینت آشپزخانه را با هزینه ای معقول از این مجموعه بخواهید.

مزایای طراحی کابینت ام دی اف با تیم رادکور

این مجموعه یکی از بهترین و بزرگ ترین مجموعه هایی است که شما می توانید به کمک آن یک اشپزخانه ام دی اف و بی نهایت زیبا و باکیفیت داشته باشید. دلایل مختلفی وجود داشته که نشان می دهد این مجموعه بهترین کابینت کار برای طراحی و اجرای کابینت برای شماست:

طراحی کابینت برای انواع آشپزخانه های کوچک و بزرگ

فرقی نمی کند که آشپزخانه شما چه متراژی داشته باشد چرا که در هر صورت این تیم بهترین طراحی را برای آشپزخانه شما در نظر خواهد گرفت و شما می توانید بهترین طراحی و چیدمان کابینت را برای آشپزخانه خود داشته باشید.

اندازه گیری استاندارد

تیم حرفه ای و کاربلد رادکور به صورت کاملاً استاندارد فضای آشپزخانه شما را اندازه گیری نموده و به صورت دقیق و کاملاً صحیح و حرفه ای طبق اندازه های موجود قیمت گذاری خواد نمود.

قیمت بسیار مناسب

قیمت های ارائه شده توسط این تیم با وجود کیفیت بالای خدمات، بسیار مناسب است و شما می توانید بهترین کابینت ها را با هزینه ای بسیار معقول از این مجموعه بخواهید. این تیم اجرت نصب کابینت ام دی اف را بسیار معقول در نظر گرفته تا تمامی افراد بتوانند از خدمات این تیم بهره ببرند.

استفاده از بهترین متریال

شما با هر بودجه ای می توانید این اطمینان را داشته باشید که این تیم از کیفیت کار شما کم نمی کند و از بهترین متریال در ساخت و اجرای کابینت ام دی اف شما استفاده خواهد نمود و از این رو شما صاحب بادوام ترین کابینت ها خواهید بود که با گذشت زمان از کیفیت آن ها کم نمی شود.

تحویل به موقع پروژه

یکی از مواردی که باعث شده است خیلی از افراد از این تیم به عنوان یک تیم کاربلد و حرفه ای یاد کنند تعهد این مجموعه در قبال قولی است که به مشتریان خود داده است. این مجموعه به واسطه تیم بزرگ و حرفه ای که داشته صفر تا صد اجرای کابینت های ام دی اف شما را در کمترین زمان ممکن انجام داده و شما می توانید کاملاً براساس زمان تعیین شده از سوی این مجموعه، کارهای خود را برنامه ریزی نموده و اذیت نشوید. خدمات حرفه ای و سریع این تیم باعث شده است که پروژه بازسازی و آماده سازی خانه ها در کمترین زمان امکان پذیر باشد.

حرف آخر

اجرای کابینت ام دی اف یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای طراحی و اجرای کابینت در فضای آشپزخانه است و می توان به کمک آن انواع آشپزخانه کوچک و بزرگ را به بهترین نحو کابینت نمود. قیمت کابینت ام دی اف از بسیاری کابینت های دیگر مناسب تر است و شما می توانید در عین برخورداری از کابینت هایی زیبا، هزینه کمتری را نیز برای کابینت های خود پرداخت کنید. این هزینه همچنین وقتی که این کار را به یک مجموعه قوی و حرفه ای مانند رادکور می سپارید بسیار مناسب تر نیز خواهد شد. این تیم صفر تا صد طراحی کابینت mdf تا اجرا را به صورت کاملاً حرفه ای و با مناسب ترین هزینه اجرا خواهد نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *