آشپزخانه به عنوان قلب خانه باید دکور زیبایی داشته باشد و طراحی کابینت آشپزخانه مهم ترین و اصلی ترین قدم برای داشتن یک آشپزخانه زیبا و بسیار دلنشین است. این روزها کابینت ها از فرم ابتدایی و معمولی خود کاملاً فاصله گرفته و دیگر صرفاً وسیله ای برای نظم بخشیدن به فضای آشپزخانه نیستند و از اصلی ترین المان های طراحی دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آیند. اما برای داشتن کابینت هایی زیبا و متناسب با فضای آشپزخانه نیاز است که در این زمینه از یک نصاب کابینت آشپزخانه کمک گرفت که در کار خود کاملاً حرفه ای باشد و بتواند بهترین طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را انجام دهد. قیمت کابینت آشپزخانه نیز از دیگر مواردی است که این نصاب باید به آن توجه داشته و آن را به نحوی در نظر بگیرد که افراد به راحتی بتوانند خدمات دلخواه خود را دریافت کنند.

طراحی و اجرا کابینت آشپزخانه
نمونه کابینت آشپزخانه اجرا شده توسط رادکور در تهران.

رادکور یکی از بزرگترین مجموعه های طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه است که شما می توانید خاص ترین و باکیفیت ترین انواع کابینت های آشپزخانه را با قیمتی بسیار مناسب از آن بخواهید. در ادامه بیشتر با خدمات تخصصی این مجموعه آشنا خواهیم شد:

شماره تماس جهت مشاوره و دریافت نوبت جهت بازدید رایگان و قیمت دهی دقیق: 09121987848 و 09124444114

انواع خدمات رادکور به عنوان بهترین نصاب کابینت آشپزخانه

تیم رادکور هر نوع کابینتی که در ذهن داشته باشید را برای شما طراحی و اجرا خواهد نمود و همچنین به شما در انتخاب بهترین کابینت، مشاوره تخصصی ارائه نموده و به این شکل شما می توانید براساس شرایط آشپزخانه خود و همچنین بودجه ای که به این منظور در نظر گرفته اید بهترین کابینت آشپزخانه را داشته باشید.این تیم با تخصص و تجربه بالای خود قادر است انواع کابینت ها را کاملاً طبق سیلقه شما به بهترین شکل طراحی و اجرا کند. انواع کابینت های قابل طراحی و اجرا توسط مجموعه تخصصی رادکور عبارتند از:

طراحی و اجرا کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک یکی از انواع طراحی کابینت آشپزخانه است که همیشه زیبایی و شکوه خود را حفظ نموده و طراحی چشم نواز و ظریف آن چشم ها را به خود خیره می کند. این نوع کابینت در واقع دارای طراحی مبتنی بر عناصر و جزئیات معماری کلاسیک است و بسیار شبیه به کابینت های سلطنتی، اشرافی و رومی است و فضایی بسیار گرم و اصیل را به آشپزخانه می بخشد. کابینت های کلاسیک جزو گران ترین کابینت های حال حاضر به شمار آمده و البته با توجه به ظرافیت و جزئیات طراحی این کابینت ها، بسیار مهم است که حتماً طراحی و اجرای آن ها توسط یک تیم متخصص و کاربلد انجام شود و تیم رادکور مفتخر است که با سابقه و مهارت خود می تواند در اجرای خاص ترین کابینت های کلاسیک در کنار شما عزیزان باشد و شما می توانید طراحی و اجرا کابینت کلاسیک را به صورت صفر تا صد به این مجموعه بسپرید.

نمونه کابینت کلاسیک
طراحی و اجرا کابینت های گلاس

طراحی و اجرا کابینت های گلاس

کابینت های گلاس به دلیل زیبایی و دوامی که داشته امروزه توسط خیلی از افراد برای چیدمان کابینت انتخاب می شود. این نوع کابینت در واقع از نوعی ام دی اف تهیه شده که بر روی آن یک روکش براق گلاس یا لایه ای از پلکسی گلاس استفاده شده است که ظاهری براق و شفاف به آن می بخشد.

این شفافیت و برق روی کابینت های گلاس به منبعی از نور در آشپزخانه تبدیل شده که فضای دلبازتر و روشن تری را برای آن به ارمغان آورده و باعث می شود تا آشپزخانه بزرگتر نیز جلوه کند و از این رو برای آشپزخانه های کوچک می تواند انتخابی بسیار هوشمندانه باشد. طراحی و اجرا کابینت های گلاس نیز از خدمات تخصصی مجموعه رادکور است و شما می توانید به کمک این تیم زیباترین کابینت های گلاس را داشته باشید.

طراحی و اجرا کابینت دوپله

طراحی و اجرای کابینت دوپله یا کابینت پلکانی نیز زیبایی چشم گیری به فضای یک آشپزخانه و کل خانه می بخشد و به نوعی از زیرمجموعه های کابینت های مدرن است. در ساخت کابینت آشپزخانه به سبک کابینت دوپله کابین های دیواری با عمق های مختلف و به شکل پلکانی اجرا می شوند و در واقع کابینت ها به دو بخش تقسیم می شوند و از آن جایی که هر یک از این دو بخش عمقی متفاوت از دیگری دارند معمولاً با هم تراز نیستند و از این رو به کابینت غیر هم سطح نیز شناخته می شوند. شما می توانید با خیال راحت این نوع کابینت را در متراژ و رنگ های مختلف اجرا کنید. کابینت های دو پله در حال حاضر جزو جدیدترین کابینت ها هستند و به کمک آن ها می توان سبکی بی نهایت جذاب و اروپایی به خانه خود بخشید.

کابینت دو پله
کابینت ام دی اف

طراحی و اجرا کابینت ام دی اف

 کابینت های ام دی اف در واقع از نوعی چوب مهندسی شده به نام ام دی اف که خرده های چوب یکپارچه شده با رزین هستند تهیه شده که به صورت تخته ای و ورقه ای در ساخت آن ها استفاده می شود. این نوع از کابینت ها دارای درب، بدنه و بخش هایی چون تاج، پاخور، ستن و سرستونی از جنس ام دی اف هستند. عوامل مختلفی در کیفیت MDF تاثیرگذار هستند که چگالی، ابعاد، ضخامت، جنس چسب و نوع چوب به کار برده شده در ساخت آن برخی از این موارد هستند و رادکور بهترین نوع ام دی اف را طبق بودجه شما عزیزان برای دکوراسیون کابینت آشپزخانه ام دی اف در نظر خواهد گرفت.

طراحی و اجرا کابینت مدرن

کابینت های مدرن یکی دیگر از انواع دکور کابینت آشپزخانه به شمار آمده که این روزها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. این نوع از کابینت ها در واقع کابینت هایی ساده، کشیده و جادار به شمار آمده که حتی گاهی به سلیقه مشتری از سقف تا روی زمین هم قابل امتداد خواهند بود و به همین دلیل جزو جادارترین نوع کابینت ها محسوب می شوند. سطح این کابینت ها صاف و صیقلی است و هیچ فرورفتگی و برآمدگی بر روی درب آن ها دیده نمی شود. این نوع از کابینت ها خود دارای تنوع بالایی هستند و شما می توانید اجرای کابینت مدرن را در طرح و رنگ مختلف از رادکور بخواهید و دیگر نگران چیزی نباشید. حتی می توانید در صورتی که مدل خاصی نیز برای طراحی و اجرا کابینت مدرن مدنظر ندارید از کارشناسان این مجموعه در انتخاب بهترین مدل کابینت مدرن راهنمایی بخواهید.

کابینت مدرن
کابینت ام دی اف

طراحی و اجرا کابینت چوبی

کابینت های چوبی جزو اصیل ترین کابینت ها به شمار آمده و در خانه های مجلل و بزرگ زیاد دیده می شوند. در طراحی و اجرا کابینت چوبی به طور معمول دارای بدنه ای از چوبی باکیفیت مانند ام دی اف هستند و باقی بخش ها نظیر درب، ستون و سرستون، تاج و زیر چراغ می توانند به سلیقه کارفرما از چوب یا روکش چوب تهیه شوند. این کابینت ها به نوعی یک کابینت کلاسیک به شمار آمده و در رنگ و طرح های متنوعی قابل تهیه هستند. دوام و کیفیت بالای این کابینت ها باعث شده است که به انتخاب اول خیلی از علاقمندان به سبک دکوراسیون چوبی تبدیل شوند. این نوع کابینت با چوب های مختلف قابل ساخت و اجراست و این موضوع باعث شده که از نظر قیمت بسیار منعطف باشد و این ویژگی مثبت دیگری در مورد آن است که به محبوبیت آن افزوده است.

طراحی و اجرا کابینت نئوکلاسیک

از دیگر خدمات این تیم دکوراسیون کابینت آشپزخانه می توان به طراحی و اجرا کابینت نئو کلاسیک اشاره نمود. کابینت های کلاسیک نیز جزو جدیدترین انواع طراحی کابینت آشپزخانه به شمار آمده و به نوعی ترکیبی از سبک ساده مدرن و باشکوه کلاسیک هستند و همچنین این نوع کابینت دارای دو زیر شاخه انزو و پولیشی است. با توجه به ترکیب دو سبک مدرن و کلاسیک در طراحی این کابینت، به طبع از ویژگی های هر دو با هم برخوردار است و به گزینه ای کاربردی تر و جذاب تر تبدیل شده است. یکی از اصلی ترین مشخصه های این نوع کابینت طراحی درب آن است که متشکل از یک فریم در قسمت دور درب و قسمتی صاف در بخش میانی است.

کابینت نئوکلاسیک
کابینت تمام رنگ

طراحی و اجرا کابینت تمام رنگ

یکی دیگر از انواع کابینت های جذاب و متفاوتی که امروزه در طراحی داخلی بسیاری از خانه های شیک و جدید دیده می شود کابینت تمام رنگ است. این نوع کابینت همانطور که از نام آن نیز پیداست یک کابینت رنگ شده است که در آن کابینت های مختلف با رنگ های پلی اورتان، پلی استر یا پولیشی رنگ آمیزی می شوند. این کابینت ها انتخابی جذاب و مناسب برای هماهنگ ساختن کابینت ها با رنگ دکوراسیون آشپزخانه است و شما می توانید انواع رنگ مات و براق را در اجرا کابینت آشپزخانه از نوع رنگی از تیم رادکور بخواهید.

طراحی و اجرا کابینت ممبران

کابینت های ممبران در واقع دارای پوسته یا روکشی از جنس پی وی سی هستند و ورقه این نوع کابینت به طور معمول از ام دی اف یا نئوپان تهیه می شود و در نهایت با روکشی از پی وی سی تحت فشار زیاد پوشانده خواهد شد. اغلب این روکش ها برای درب کابینت ها استفاده شده و معمولاً روکشی ارزان تر برای بدنه آن ها در نظر گرفته می شود. شما می توانید انواع دیزاین کابینت آشپزخانه را از نوع ممبران سفارش دهید. برای مثال دکوراسیون کابینت آشپزخانه ممبران در انواع دکوراسیون کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک قابل اجراست و همچنین دست شما در انتخاب این نوع کابینت کاملاً باز است.

کابینت ممبران
کابینت پی وی سی

طراحی و اجرا کابینت پی وی سی

این نوع از کابینت ها همانطور که از نام آن ها پیداست از ورقه هایی از جنس پی وی سی تهیه می شوند و یک کابینت ضد آب به شمار آمده و به راحتی می توان از آن ها در بخش هایی چون نزدیک سینک، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و… استفاده نمود. این کابینت ها از مواد پلیمری پی وی سی تهیه شده که ساختاری شبیه به پلاستیک فشرده داشته و جنس آن ها باعث شده که از دوام بالایی برخوردار باشند. کابینت های پی وی سی در برابر ضربه و خراشیدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان داده و این موضوع باعث شده که به عنوان صفحه روی کابینت نیز قابل اجرا باشند. این کابینت ها اگر چه از نظر رنگ، تنوع دیگر گزینه ها را ندارند اما با این حال دکوراسیون کابینت آشپزخانه پی وی سی در رنگ های مختلفی امکان پذیر است.

طراحی و اجرا کابینت وکیوم

کابینت های وکیوم در واقع مدل اصلاح شده کابینت های ام دی اف هستند و آمده اند تا مشکل حساسیت کابینت های ام دی اف در برابر رطوبت را از بین ببرند. این کابینت ها در واقع دارای روکشی از پی وی سی هستند که با استفاده از تکنولوژی وکیوم و ایجاد خلاء بر روی سطح ام دی اف کشیده می شوند. خلاء ایجاد شده در بین سطح و روکش باعث می شود که روکش کاملاً به سطح چسبیده شود. تکنولوژی ساخت این نوع از کابینت ها باعث شده است که به این نام شناخته شوند و در واقع برای ساخت این روکش های پی وی سی از دستگاهی با مکشی بسیار زیاد به منظور چسباندن لایه پی وی سی به ورق ام دی اف با چسب های مخصوص استفاده می شود. دکوراسیون کابینت آشپزخانه وکیوم نیز در صورت صلاحدید شما عزیزان به عنوان کارفرما، به صورت کاملاً تخصصی توسط تیم طراحی دکوراسیون کابینت آشپزخانه قابل اجرا خواهد بود.

کابینت وکیوم
کابینت روکش چوب

طراحی و اجرا کابینت روکش رنگ

دکوراسیون کابینت آشپزخانه روکش چوب نیز می تواند زیبایی خاصی به یک آشپزخانه ببخشد. در واقع این مدل از انواع جدیدترین طراحی کابینت دارای بدنه ای از ام دی اف سفید یا رنگی است که روی آن روکشی از چوب طبیعی مانند چوب راش، چوب گردو یا چوب بلوط پرس می شود. این روکش های طبیعی دارای لایه ای نازک از چوب با بافت طبیعی هستند و به همین دلیل در صورت دلخواه امکان رنگ آمیزی آن ها وجود خواهد داشت. دست شما در انتخاب نوع روکش چوبی کابینت ها کاملاً باز است و این موضوع باعث شده که به راحتی بتوانید براساس بودجه خود جنس این کابینت را انتخاب کنید.

قیمت کابینت آشپزخانه

به طور معمول قیمت طراحی کابینت آشپزخانه توسط هر تیم نصاب کابینت آشپزخانه متفاوت است و به نوعی هر تیمی از روش متفاوتی برای قیمت گذاری استفاده می کند. به طور معمول بیشتر مجموعه ها، قیمت گذاری خود را براساس متراژ کار تعیین می کنند و در این بین خیلی از مراکز متر نما کار، در اندازه گیری کار فقط متر آشپزخانه را در نظر گرفته و به صورت جداگانه مواردی چون صفحه کار، برش سینک، گاز و… را نیز متر خواهند نمود. این موضوع باعث شده است که خیلی از تیم هایی که برای مثال قیمت اجرا کابینت آشپزخانه را متری 4 میلیون تومان اعلام می کنند در نهایت کار را با قیمتی 12 میلیون تومان برای شما انجام دهند. برای همین بسیار مهم است که در انتخاب بهترین مرکز طراحی کابینت آشپزخانه دقت لازم را به خرج داد.

قیمت کابینت های آشپزخانه، اجرا، طراحی و مشاوره و همچنین نوسازی کابینت‌ها در مجموعه رادکور، معمولاً عواملی مثل جنس متریال، سبک طراحی، اندازه و متراژ آشپزخانه، و نوع پروژه (نوسازی یا نصب جدید) تأثیرگذار هستند.

برخلاف بسیاری از مجموعه ها، تیم رادکور برای مشتریان خود بازدید رایگان در نظر گرفته و با اعزام نیروهای خود به محل اجرای کار، از آشپزخانه موردنظر به صورت دقیق بازدید خواهد نمود و سپس براساس نوع کابینت انتخابی کارفرما، متراژ و جنس مصرفی، قیمت نهایی را به صورت شفاف بیان خواهد نمود و این موضوع باعث شده که شما راحت تر بتوانید انتخاب کنید. این تیم همچنین در بازدید از محل به شما کمک خواهند نمود تا طبق شرایط حاکم بر آشپزخانه و نیز بودجه ای که برای طراحی و اجرای کابینت در نظر گرفته اید بهترین طراحی کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید و در واقع این تیم برای هر سلیقه و هر بودجه ای ایده هایی جذاب خواهند داشت.

چرا رادکور بهترین مرکز طراحی کابینت آشپزخانه است؟

رادکور یکی از مجموعه هایی است که شما می توانید با خیال راحت طراحی و اجرای انواع کابینت ها را با بالاترین کیفیت از آن بخواهید. در ادامه با هم مزایای دریافت خدمات طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه از این مجموعه را با هم بررسی خواهیم نمود:

اجرای انواع طراحی کابینت در متراژ مختلف

فرقی نمی کند که شما صاحب یکی از بزرگترین آشپزخانه ها باشید یا این که برای آشپزخانه نقلی و کوچک خانه خود قصد ساخت کابینت را داشته باشد. چرا که در هر صورت تیم رادکور بهترین نوع طراحی را برای فضای آشپزخانه شما در نظر خواهد گرفت تا ضمن استفاده بهینه از فضا، از زیباترین و خاص ترین طراحی برای چیدمان کابینت آشپزخانه خود بهره مند شوید. این مجموعه حتی برای کوچکترین آشپزخانه نیز انواع دکوراسیون موردنظر شما را اجرا خواهد نمود و کمک می کند تا آشپزخانه شما بزرگ تر و دلبازتر دیده شود.

انجام صفر تا صد پروسه طراحی و اجرای کابینت

این مجموعه تمامی پروسه طراحی تا اجرای کابینت های مختلف را به صورت صفر تا صد برعهده گرفته و شما تنها طرح و رنگ کار را انتخاب نموده و بهترین خروجی را از این تیم دریافت خواهید نمود و در واقع باقی امور به دست نیروهای کاربلد این تیم که همگی در کار خود بسیار باتجربه و ماهر هستند انجام می شود. نیروهای این تیم به بهترین نحو تمامی مراحل طراحی تا اجرای کار را پیش برده و همه امور در نهایت کیفیت انجام خواهد شد.

استفاه از بهترین متریال

تیم رادکور همواره برای تمامی سبک های طراحی کابینت بهترین متریال را در نظر گرفته و همچنین برای افرادی که بودجه محدودتری دارند نیز به هیچ عنوان از کیفیت کار نخواهد زد و به جای آن کارهای باکیفیت تر اما مقرون به صرفه تری را به آن ها پیشنهاد خواهد نمود. کیفیت متریال مورداستفاده توسط این مجموعه باعث شده است که کابینت های اجرایی توسط این تیم از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشند و این تیم به شما این اطمینان را خواهد داد که به هیچ عنوان برای اندکی سود بیشتر از اعتماد شما سوءاستفاده نمی کند.

اجرای کار در کمترین زمان ممکن

یکی از معایب بسیاری از مجموعه های ساخت کابینت، طولانی بودن پروسه ساخت و اجرای کابینت توسط آن هاست. در واقع خیلی از تیم ها وقتی که سفارش شما را ثبت می کنند باقی امور مربوط به ساخت کابینت ها را به صورت خیلی کند پیش برده و این وسط ممکن است به دلیل این بدقولی ها و نیمه کاره بودن پروژه اذیت شوید. این در حالی است که تیم رادکور کاملاً در قبال قولی که به مشتریان خود داده متعهد است و در زمان مقرر کار را به شما تحویل خواهد داد. این مجموعه به واسطه برخورداری از تیمی قوی و کاربلد و نیز تجربه ای طولانی مدت در خصوص اجرای کابینت های مختلف، بهترین طراحی کابینت را در کمترین زمان ممکن برای شما اجرا خواهد نمود.

طراحی و اجرای کابینت با مناسب ترین هزینه

یکی از دغدغه های اصلی افراد در انتخاب تیم نصاب کابینت و نیز انتخاب طرح و مدل کابینت، هزینه مرطوب به آن هاست که البته با توجه به شرایط اقتصادی کاملاً طبیعی و به جاست. اما با تیم رادکور دیگر نیازی نیست که شما نگران قیمت و هزینه ها باشید. این تیم همواره منصفانه ترین قیمت ها را برای طراحی و اجرای انواع کابینت در نظر گرفته و همچنین برای هر بودجه بهترین پیشنهادها را داشته و از این رو شما می توانید با این تیم با هر بودجه ای صاحب آشپزخانه ای زیبا که با کابینت هایی شیک و به روز دیزاین شده اند بهره مند شوید.

حرف آخر

مجموعه رادکور یکی از مجموعه های بسیار حرفه ای در خصوص طراحی کابینت آشپزخانه است که فعالیت بالغ بر 12 ساله آن در این زمینه باعث شده است که بهتر از هر تیم دیگری بهترین و باکیفیت ترین انواع کابینت ها را براساس شرایط فضای آشپزخانه شما اجرا نماید. این نصاب کابینت آشپزخانه بهترین طراحی را برای فضای آشپزخانه شما در نظر گرفته تا در نهایت بتوانید استفاده حداکثری را از فضا داشته و مناسب ترین نوع کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. قیمت کابینت آشپزخانه که توسط این مجموعه در نظر گرفته شده کاملاً منصفانه است و شما می توانید با اطمینان بهترین خدمات را با هزینه ای بسیار مناسب از این مجموعه دریافت کنید. شما عزیزان می توانید همین حالا برای دریافت خدمات با این مجموعه تماس گرفته یا از طریق واتساپ با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. بعد از تماس با این مجموعه، نیروهای این تیم خیلی زود به محل شما اعزام شده و بعد از بررسی تمامی جوانب و اندازه گیری فضای آشپزخانه، قیمت طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را به شما اعلام خواهند نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *