بازسازی خانه یعنی یک بار دیگر رویاهایتان را زیباتر از دفعات پیشین زندگی کنید اما با هزینه ای کمتر از ساخت مجدد آن ها! روز به روز سبک های جدید معماری و دکوراسیون به بازار می آیند و باعث تغییر شکل و شمایل خانه ها می شوند.

چنان که مدل های پیشین به صندوق خانه های منسوخ و متروک می روند و جدیدترها چشم نوازی می کنند. به این شکل کسانی ها خانه هایی با معماری و دکوراسیون های قدیمی دارند، دل به جدیدها می بندند اما ساخت یا خرید آن ها دشوار می نماید.

اما در این بین است که بازسازی منزل به افراد کمک می کند که بدون خرید یا ساخت خانه های جدید، خانه قدیمی خود را شبیه رویاهایشان بسازند. به طوری که بازسازان و متخصصان حرفه ای در این زمینه هر نوع خانه ای را به هر نوع دیگری که بخواهید تبدیل می کنند تا شما در منزل رویایی خود زندگی کنید.

صفر تا صد بازسازی خانه

بازسازی منزل شامل چه بخش هایی می شود؟

زمانی که حرف از بازسازی آپارتمان یا انواع منازل به میان می آید، بسیاری از افراد تصور می کنند تنها بخش های خاصی از خانه ها را می توان بازسازی کرد. این در حالی است که چنین تصوری واقعیت ندارد. چراکه امروزه با توجه به پیشرفت های حاصل شده، بازسازی شامل بخش های گوناگون خانه ها، ادارات و دیگر مکان ها از جمله موارد زیر می شود:

_

فضای داخلی:

فضای داخلی

منظور از بازسازی فضای داخلی منازل، بازسازی و تغییر سالن پذیرایی، دیوارهای داخلی، راهروها وغیره است.

_

فضای خارجی

فضای خارجی

به نمای خارجی، پارکینگ، حیاط، حیاط خلوت، ایوان و سرویس بهداشتی خارجی و روف گاردن منازل فضای خارجی گفته می شود که جز بازسازی محسوب می شود.

_

آشپزخانه

آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه از تخریب و بازسازی دیوارها و اپن گرفته تا شیرآلات و کابینت ها را در برمی گیرد.

_

اتاق ها

اتاق ها

بخش دیگری از بازسازی خانه ها شامل اتاق ها می شود. انواع اتاق خواب، اتاق کودک، کار و مهمان نیز قابلیت بازسازی متناسب با ایده و طرح دلخواه شما را دارند.

_

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی

یکی دیگر از بخش های منازل که در ذهن نمی گنجد اما جز بازسازی قرار می گیرد، سرویس بهداشتی است.

آشنایی با خدمات بازسازی خانه

خدمات بازسازی خانه ها به گونه ای است که شرکت ها و افراد فعال در این زمینه صفر تا صد این کار را برعهده می گیرند. این به این معناست که برای تمام خدمات بازسازی تیم حرفه ای در اختیار دارند. بنابراین در بازسازی امکان تغییر تمام بخش های یک خانه حتی لوله ها، سیم کشی ها وغیره وجود دارد.

به علاوه هرگز نباید تصور کنید که بازسازی محل کار یا خانه ها تنها به تغییر رنگ، نما، دکوراسیون وغیره مربوط می شود. بر این اساس برای آشنایی بیشتر شما با بازسازی منازل ما در ادامه به معرفی انواع خدمات در این زمینه می پردازیم تا با اطلاعات بیشتر و دقیق تر اقدام کنید.

تغییر نقشه منزل

یکی از اصلی ترین خدمات بازسازی، اصلاح نقشه منزل است. کافی است به متخصصان بازسازی بگویید می خواهید اتاق خواب شما دقیقا در کنار پنجره یا در کنار آشپزخانه قرار بگیرد. در این صورت آن ها بلافاصله به اصلاح نقشه منزل شما می پردازند و نقشه ای طراحی می کنند که اتاق مورد نظر شما در موقعیت دلخواه قرار گیرد.

متخصصان بازسازی منازل رادکور نه تنها اصلاح و تغییر نقشه بلکه تخریب، ساخت و طراحی اتاق ها، آشپزخانه و سالن پذیرایی دلخواه شما را برعهده می گیرند.

کف و پارکت

کف و پارکت

امروزه دیگر موزاییک و سرامیک برای کف ساختمان ها از مد افتاده است و پارکت ها جای آن ها را پر می کنند. به طوری که افراد بسیاری آرزو دارند کف منزل یا محل کار آن ها پارکت داشته باشد. پارکت ها نه تنها زیبا بلکه بسیار کاربردی هستند.

اگر شما نیز علاقه مند به پارکت هستید، کافی است از متخصصان بازسازی خانه ها بخواهید تا آن ها با زیباترین پارکت ها در کم ترین زمان کف منزل شما را پوشش دهند. البته خدمات بازسازی کف منازل تنها به پارکت ختم نمی شود بلکه امکان تخریب و تغییر سرامیک ها نیز با کمک متخصصان بازسازی وجود دارد.

سقف

کناف سقف

سقف یکی از بخش های منازل، ادارات، آپارتمان ها و انواع ساختمان ها است که بیش از قسمت های دیگر در معرض آسیب واقع می شود. به طوری که در بسیاری موارد بارش باران و برف موجب آسیب به رنگ یا حتی متریال سقف می شود.

به همین دلیل تاحدودی بیش از بخش های دیگر نیازمند بازسازی است و بازسازی و تعمیر آن یکی از اساسی ترین خدمات بازسازی محسوب می شود. به طوری که در بازسازی کلیه عملیات های گچ کاری، کناف کاری،  رنگ آمیزی، پی وی سی وغیره برای سقف را مجدد انجام می دهند.

شیرآلات و لوله کشی

ترکیدگی، شکستگی و دیگر آسیب های مربوط به لوله کشی و شیرآلات یکی از این آسیب ها است که در بسیاری از ساختمان ها مشاهده می شود. با توجه به اهمیت شیرآلات و لوله کشی یکی از خدمات بازسازی منزل، تغییر یا تعمیر آن ها است.

این کار توسط بازسازان حرفه ای به صورت کاملا ایده آل و دقیق انجام می شود. به طوری که هرگز در این زمینه مجددا دچار مشکل نخواهید شد.

تخریب، بازسازی و تغییر دیوارها

تخریب، بازسازی و تغییر دیوارها

در بازسازی خانه قدیمی علاوه بر بخش های ذکر شده، دیوارها نیز بازسازی می شوند. تخریب و تغییر دیوارها زمانی اتفاق می افتد که شما قصد تغییر نقشه منزل یا محل کار خود را داشته باشید. اما عملیات های مربوط به زیباسازی دیوارها در بازسازی انواع منازل بدون اصلاح نقشه نیز انجام می شود.

رنگ آمیزی و خدمات زیباسازی

رنگ آمیزی

زیباسازی درواقع رکن اصلی بازسازی است. خدمات زیباسازی شامل انواع رنگ آمیزی، گچ بری، پی وی سی وغیره می شود که بازسازان همچون رادکور کلیه آن ها را برعهده می گیرند.

تنها باید نوع خدمات زیباسازی منزل، دیوارها و فضاهای داخلی و خارجی را انتخاب کنید و به متخصص بازسازی نشان دهید تا همان را در خانه یا محل کار شما پیاده کند.

نورپردازی

نورپردازی

به طوری که اگر سیستم نورپردازی منزل یا محل کار شما قدیمی یا از کارافتاده شده است، می توانید با بازسازی این مشکل را برطرف کنید.

بازسازی نورپردازی منازل و ساختمان های دیگر شامل تغییر سیستم های نورپردازی از جمله لامپ ها، چراغ و لوسترها می شود. جایگزینی آن ها با جدیدترین و شیک ترین مدل ها متناسب با دکوراسیون نیز جز این خدمات به شمار می رود.

سیم کشی

سیمکشی

از دیگر خدمات بازسازی می توان به تعمیر سیم کشی ها اشاره کرد. گاهی اوقات پس از مدتی در ساختمان های اداری یا منازل مشکلاتی ناشی از سیم کشی ظاهر می شود. در این شرایط با وجود متخصصان بازسازی جای هیچ نگرانی نیست. بازسازان مجرب صفر تا صد تغییر کل سیم کشی یا تعمیر بخش آسیب دیده آن را به طور کامل برعهده می گیرند.

کمد و کابینت

کمد و کابینت

کافی است ایده های خود در رابطه با کمد و کابینت های مورد نظر را با یک بازساز حرفه ای در میان بگذارید. سپس با تنظیم قرارداد در مدت زمانی کوتاه کابینت ها و کمدهای منزل شما با مدل های جدید و دلخواه جایگزین می شوند. چنان که با وجود خدمات بازسازی خانه می توانید در آشپزخانه جدید و آنچه در رویا می پروراندید، پا بگذارید بدون اینکه منزل خود را عوض کنید.

تعویض درب و پنجره ها

یکی دیگر از خدمات بازسازی منزل، تعویض درب و پنجره ها است. در خانه های قدیمی از درب و پنجره های آهنی یا درب های چوبی با طراحی های قدیمی استفاده شده است. در حالی که امروزه درب و پنجره های آلومینیومی و درب های چوبی بسیار زیبا به بازار آمده اند و در منازل جلوه بسیاری دارند.

با توجه به این موضوع اگر شما نیز خواهان زندگی در منزلی با درب و پنجره های به روز و شیک هستید، نیازی نیست منزل خود را عوض کنید. زیرا با خدمات بازسازی امکان تعویض درب و پنجره ها با مدل های جدید و دلخواه شما با طرح های زیبا وجود دارد.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون

خدمات شرکت بازسازی خانه تنها به موارد ذکر شده ختم نمی شود بلکه دکوراسیون و چیدمان را در برمی گیرد. چراکه گاهی اوقات یک منزل نیاز به بازسازی ندارد و زیبایی آن با یک چیدمان یا دکوراسیون اصولی جلوه پیدا می کند.

امروزه سبک های بسیاری در دکوراسیون وجود دارد که به نوع و سبک وسایل وابسته است. شما باید منزل خود را متناسب با متراژ، فضا، وسایل و عواملی از این دست چیدمان کنید. در صورتی که چیدمان خوبی انجام ندهید، زیبایی چندانی نخواهد داشت.

اما با کمک متخصصان بازسازی می توانید در منزل خود اگرچه قدیمی و حتی با وسایل کهنه زیباترین دکوراسیون را رقم بزنید. البته با رادکور امکان تغییر وسایل و ایجاد یک دکوراسیون جدید نیز وجود دارد.

مراجعه به بهترین متخصص در بازسازی منازل

مهم ترین اقدام برای بازسازی انواع ساختمان ها این است که به متخصص ترین افراد و مجموعه ها در این زمینه مراجعه کنید. اما آیا می دانید از بین این همه شرکت و مجموعه بازسازی کدام یک متخصص تر و معتبرتر هستند؟
برای پیدا کردن بهترین شرکت برای بازسازی خانه با هزینه کم اما بسیار دقیق و تخصصی باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشید که عبارت هستند از:
•مشاهده نمونه کارها
•سابقه کاری شرکت مورد نظر
•پرس و جو از اطرافیان
•بررسی میزان رضایت مشتریان
•بررسی نوع خدمات
•اطلاع از هزینه خدمات
•مشاوره با متخصصان بازسازی مرکز مورد نظر
•تماس با مجموعه مورد نظر و طرح سوالات
•و بسیاری موارد دیگر.
برای کسب اطلاعات لازم درباره رادکور، مشاهده نمونه کار، مشاوره با متخصصان بازسازی این مرکز وغیره کافی است با شماره تماس های موجود ارتباط برقرار کنید.
لوگو

سوالات متداول

مدت زمان بازسازی خانه به عوامل متعددی از جمله حجم کار یا تغییر نقشه منزل در بازسازی از یک ماه تا چهار ماه متغییر می باشد که کارشناس مربوطه زمان تقریبا درستی را قبل از شروع پروژه تخمیین خواهد زد.

کارشناسان بر اساس طرح ارائه شده و استعلام قیمت جنس انتخابی هزینه بازسازی تقریبا دقیقی با فلورانس 10 درصدی با توجه به تغییرات قیمتی در زمان خرید مصالح قبل ازشروع بازسازی منزل تان به شما ارائه خواهند داد.

این کار بسیار اشتباه است. زیرا طراحان شرکت های بازسازی بهترین طرح مناسب منزل شما را با توجه به نکاتی که منحصر خانه شماست انجام میدهند و طرح منازل دیگر با توجه به تفاوت نقشه منازل و کاربرد های مختلف مصرف کنندگان متفاوت است.

بازسازی خانه قبل از فروش آن نه تنها باعث سریعتر فروش رفتن واحد میشود بلکه ارزش افزوده نیز برای مالک به همراه خواهد داشت. به طوریکه خیلی از افراد با خرید خانه های نیازمند بازسازی و فروش پس از بروز رسانی خانه با مد روز و افزایش کارایی نقشه خانه ارزش افزوده چشمگیری به سرمایه خود می بخشند. با این حال قبل از انجام هر کاری باید استعلام مربوطه انجام گیرد.

بله. شما میتوانید بعداز  انجام کار طراحی، با شرکت مربوطه قطع همکاری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *