این روزها اجرای کابینت های گلاس بسیار مورد توجه قرار گرفته و مزایای این نوع از کابینت ها از جمله قیمت کابینت های گلاس باعث شده است که خیلی از افراد برای طراحی کابینت در آشپزخانه خود این نوع کابینت را انتخاب کنند. مجموعه رادکور یکی از بزرگترین تیم های طراحی کابینت های گلاس به شمار آمده و با توجه به تخصص و تجربه این تیم شما می توانید انواع کابینت های گلاس را در زیباترین و بادوام ترین حالت داشته باشید. در ادامه بیشتر با این نوع کابینت، مزایای آن و همچنین انواع کابینت هایگلاس قابل اجرا توسط تیم رادکور آشنا خواهیم شد:

برای هماهنگی های از زمان بازدید رایگان و مشاوره و قیمت اجرا کابینت هایگلاس با شماره های 09124444114 و 09121987848 تماس بگیرید.

در این محتوا می خوانید:

کابینت های گلاس چیست؟

های گلاس در واقع نوعی روکش است که بر روی ام دی اف کشیده می شود و یک لایه نازک از پلی گلس بر روی آن قرار گرفته است. پلی گلس نوعی پلاستیک است که ظاهری شفاف و شبیه به شیشه داشته و با وجود آن که از شیشه سبک تر است اما مقاومت بیشتری داشته و از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع است. پس می توان این طور گفت که کابینت هایگلاس در واقع نوعی کابینت مقاوم از چوب ام دی اف با روکشی پلاستیکی و براق است و این روکش آن هاست که باعث تفاوت این نوع کابینت با کابینت ام دی اف شده است. اجرای کابینت های گلاس نیز نیاز به تخصص خاصی دارد تا آن زیبایی و جلوه مدنظر را در کار نهایی نمایان باشد.

اجرای کابینت های گلاس
نمونه کار اجرا کابینت هایگلاس دوپله در خیابان نامجو توسط رادکور.

کابینت هایگلاس را می توان زیر مجموعه ای از کابینت مدرن دانست و در مدل های مختلفی قابل طراحی و اجراست و به راحتی می توان براساس نوع دکوراسیون آشپزخانه طرح و رنگ و نیز مدل مناسبی را برای آن در نظر گرفت. انعطاف این نوع کابینت در اجرا و طراحی باعث شده است که امروزه در طراحی کابینت آشپزخانه محبوبیت قابل توجهی داشته باشد.

انواع مدل کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس از نظر نوع روکش می توانند با هم متفاوت باشند و از این نظر می توان آن ها را به دسته های مختلفی تقسیم نمود که در ادامه به آن ها اشاره شده است:

کابینت پلی گلس

این نوع کابینت در واقع دارای روکش متفاوتی است و برای آن روکشی از جنس پلی استر در نظر گرفته می شود و به طور معمول برق و درخشش آن به نسبت کابینت های گلاس بیشتر است و همچنین در برابر خش نیز مقاوم تر هستند.

کابینت لمی گلس

کابینت های لمی گلس را می توان جدیدترین کابینت های گلاس دانست که در آن ها روکش ام دی اف از جنس پی وی سی در نظر گرفته می شود و به همین دلیل در برابر خط و خش مقاوم تر هستند و همچنین امکان بازیافت آن ها وجود دارد و به همین دلیل یک کابینت دوست دار محیط زیست به شمار می آیند. این نوع کابینت همچنین مقاومت بیشتری در برابر نور خورشید از خود نشان داده و همچنین به نسبت هایگلاس بادوام تر هستند.

کابینت هایگلاس براق

به طور معمول کابینت های های گلاس به براق بودن معروف هستند و بسته به نوع روکشی که برای آن ها در نظر گرفته می شود حتی برخی از آن ها به شکلی هستند که انگار بر روی آن ها یک لایه شیشه ای قرار گرفته است. در مورد اجرا کابینت های گلاس لاکی نیز براساس تعداد لایه های لاک، میزان براقیت متغیر است.

کابینت هایگلاس مات

در برخی از انواع نمونه کار کابینت هایگلاس با توجه به استفاده از متریالی با پوشش اکریلیک، ترموفویل یا لایک با ظاهر مات، این نوع از کابینت ها مات به نظر می رسند و برق دیگر مدل ها را ندارند. این نوع از کابینت ها را می توان به دو دسته مات و اولترا ما تقسیم نمود که عدم جذب لک دست و اثر انگشت و تناسب آن با دکوراسیون های کلاسیک و سنتی باعث شده است استفاده از آن ها بسیار متداول و پرطرفدار باشد.

کابینت های گلاس اکلیلی

این نوع کابینت های گلاس در واقع رنگ آن به شکلی است که به نظر می رسد بر روی آن اکلیل ریخته شده باشد و برق زیبایی در زوایای مختلف نور با خود به همراه دارد. این نوع کابینت های گلاس با هایگلس براق استفاده می شود و حتی در کابینت های گلاس سفید و طوسی نیز شاین بسیار جذاب و زیبایی دارد.

انواع روکش در کابینت هایگلس

کابینت های گلاس با توجه به روکشی که داشته نیز متنوع هستند و هر یک از روکش ها به وجود آورنده سطح متفاوتی از جذابیت و کیفیت خواهند بود.

انواع روکش در کابینت هایگلس
اجرای کابینت های گلاس سفید و طوسی دوپله در خیابان میثاق تهران

به طور کلی کابینت های هایگلاس از نظر نوع روکشی عبارتند از:

 

کابینت های گلاس اکریلیک

روکش اکریلیک در واقع بر پایه پلیمر ساخته شده و با یک پرداخت فوق براق، به صورت کابینت هایگلاس طراحی می شود. این پوشش با توجه به قابلیت ضد خش، مقاومت در برابر حرارت، شفافیت بالا و انعکاس نور و نظافت آسان مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. اما باید در نظر داشت که در مقابل این مزایا، قیمت کابینت های گلاس با روکش اکریلیک به نسبت دیگر روکش ها بالاتر است و همچنین خیلی زود اثر لکه دست را نشان داده و در برابر ضربه نیز مقاومت خیلی بالایی ندارند. با این حال این نوع روکش در بسیاری از طراحی و اجرای کابینت های گلاس به کار برده شده و به کمک آن می توان به راحتی آشپزخانه های کوچک را به واسطه انعکاس نور در فضا، بزرگتر نشان داد و همخوانی آن با کفپوش های سنگی بسیار زیبایی چشم نوازی را در دکوراسیون آشپزخانه خلق می کند.

کابینت های گلاس ترموفویل

ترموفویل در واقع یک لایه پلاستیکی است که بر روی ورق ام دی اف یا ملامین کشیده شده و ظاهری براق به آن می بخشد. این پوشش با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد اما در برابر حرارت و رطوبت مقاومت چندانی نداشته و نیاز است که در صورت استفاده از آن برای کابینت های نزدیک به اجاق گاز برای آن ها یک لایه محافظ در نظر گرفته شود. این نوع روکش به نسبت روکش اکریلیک دارای قیمتی بیشتر است اما در مقایسه با روکش های لاکی مقرون به صرفه تر به شمار می آید.

 کابینت های گلاس با پوشش لاک

لاک لایه ای شفاف است که بر روی کار نهایی کشیده شده و ضمن براقیت دارای استحکام بیشتری نیز خواهد بود. با توجه به نفوذ لاک به درون کابینت، کابینت هایی با پوشش لاک مقاومت بیشتری داشته و دچار مشکلاتی چون پوسته پوسته شدن نمی شوند. این نوع روکش به راحتی با آب و دستمال میکروفایبر قابل نظافت است و به نسبت دیگر گزینه ها دارای قیمت مناسب تری است اما خیلی زود خط و خش را نشان داده و همچنین در برابر مواد شوینده، بخار و آب چندان مقاومتی ندارند. به طور کلی این نوع روکش بیشتر برای کابینت های مدرن و های گلاس کابینت آشپزخانه در آشپزخانه های دوم مناسب هستند.

انواع طرح کابینت هایگلاس

اگر چه کابینت های گلاس به درخشندگی خود معروف هستند اما در کنار این درخشش از نظر طرح نیز تنوع بالایی دارند. به طور کلی از نظر نوع ظاهر و طرح می توان ورق های هایگلاس را به دسته های زیر تقسیم نمود:

کابینت های گلاس ساده

این نوع از کابینت ها همانطور که از نام آن ها پیداست ساده و بدون طرح هستند و انتخابی عالی برای سبک های مینیمال و مدرن محسوب می شوند. کابینت هایگلاس ساده از نظر رنگ بسیار متنوع است و شما می توانید انواع رنگ کابینت های گلاس را برای این نوع از کابینت های ساده انتخاب کنید.

کابینت های گلاس طرح دار

کابینت طرح دار های گلاس از نظر ظاهری در ورق های به کار رفته در تولید آن رگه ها و طرح هایی دیده می شود که آن را از سادگی خارج می کنند. این نوع از کابینت نیز تنوع رنگبندی داشته و می توانید کابینت های طرح دار را در رنگ های مختلف انتخاب کنید.

کابینت هایگلاس ترکیبی

گاهی بنابر سلیقه کارفرما می توان کابینت های های گلاس را به صورت ترکیبی اجرا نمود که در واقع در این طرح، کابینت های طرح دار و ساده در کنار هم استفاده می شوند و شما می توانید برای مثال یک کابینت های گلاس سفید یا با هر رنگ دیگری را با یک کابینت طرح دار و متناسب با آن ترکیب کنید که در کنار ظاهر فوق العاده ای که به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد از شلوغ به نظر رسیدن آن نیز جلوگیری خواهد نمود.

مزایای کابینت های گلاس آشپزخانه

هر کابینتی در کنار مزایای خود دارای معایبی نیز هست و نکته مثبتی که در مورد اشپزخانه هایگلاس وجود دارد این است که مزایای آن بر معایبی که داشته غالب است و به نوعی این نوع کابینت مزایای بیشتری دارد و می توان آن را یکی از بهترین نمونه های کابینت آشپزخانه دانست. تیم رادکور اجرای کابینت های گلاس را برای هر متر با بهترین قیمت انجام می دهد البته که در زیر برخی ویژگی های کابینت هایگلاس را آورده ایم:

مزایای کابینت های گلاس آشپزخانه
اجرا کابینت های گلاس برند ایزوفام در پردیس تهران توسط رادکور.

در ادامه با برخی از مزایای کابینت های گلاس آشپزخانه آشنا خواهیم شد:

دوام و طول عمر بالا

کابینت های های گلاس در برابر نفوذ آب و رطوبت بیشترین مقاومت را از خود نشان داده و به همین دلیل در مقایسه با دیگر کابینت ها دوام بیشتری دارند. از طرفی این کابینت ها به واسطه برخورداری از خاصیت ضد رطوبتی که داشته برای استفاده در محیط هایی با آب و هوای مرطوب، شرجی و با گرمای زیاد نیز بسیار مناسب هستند.

قابل هماهنگی با انواع دکوراسیون

این نوع از کابینت ها به راحتی در دکوراسیون های مدرن و جدید قابل استفاده هستند و البته انتخاب آن ها با رنگ های تیره و پررنگ زیبایی بی نظیری در دکوراسیون های سنتی و کابینت کلاسیک خلق می کند. برای همین فرقی نمی کند که سبک آشپزخانه شما چیست و در هر صورت این نوع کابینت می تواند با انتخاب طرح و رنگ مناسب، زیباترین کابینت برای شما باشد.

تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ

یکی از مزایای بسیار مهم کابینت هایگلاس امکان انتخاب آن ها در طرح و رنگ های متنوع است. شما می توانید این نوع از کابینت ها را در هر رنگ و طرحی انتخاب کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت و دست شما کاملاً باز است تا طبق رنگ و سبک دکوراسیون آشپزخانه دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید.

دوام بالا در برابر رطوبت

شما می توانید با اطمینان از دوام و مقاومت بسیار بالای کابینت های گلاس در برابر نم و رطوبت از آن در مناطقی با آب و هوای مرطوب و همچنین نزدیک سینک ظرفشویی استفاده کنید. ورق های هایگلاس به واسطه روکشی که داشته در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند و تنها نیاز است که از آن ها در برابر آسیب یا پوسته پوسته شدن مراقبت کنید. چرا که در صورت آسیب دیدگی روکش ها، مقاومت این ورق ها در برابر رطوبت کاهش پیدا می کند.

تعمیر بسیار آسان

اگر بعد از نصب، کابینت شما به دلیل آسیب دیدگی کوچکی نیاز به تعمیر پیدا کند جای هیچ نگرانی نیست و شما می توانید بدون نیاز به تعویض کل کابینت ها به راحتی تنها بخش آسیب دیده را مانند روز اول نو کنید و در واقع این نوع کابینت پروسه تعمیر و ترمیم بسیار آسانی دارد.

برخورداری از ظاهری زیبا و چشم نواز

قطعاً یکی از مهم ترین فاکتورهایی که افراد را به انتخاب یک نوع کابینت سوق می دهد ظاهر جذاب و شیک آن است. کابینت های گلاس یکی از جدیدترین و بروزترین انواع کابینت است و ظاهر براق و جذاب آن نظر بسیاری از افراد را در همان وهله اول به خود جذب می کند. این کابینت ها زیبایی فوق العاده ای به آشپزخانه شما می بخشند و حتی با ساده ترین آن ها نیز می توان یک آشپزخانه بی نهایت زیبا با سبک مدرن داشت.

انعکاس نور در فضا

یکی از مهم ترین و جذاب ترین مزایای کابینت هایگلاس انعکاس نور در فضای آشپزخانه توسط آن است. با توجه به جنس روکش های گلاس این نوع کابینت ها همچون آینه نور آفتاب یا لوستر و لامپ را در فضا پخش می کنند. این ویژگی باعث می شود که فضای آشپزخانه پرنورتر و دلبازتر به نظر برسد.

وزن سبک ورق ها

به طور کلی ورق های پلکسی گلاس دارای وزن بسیار کمی هستند و به همین دلیل پروسه ساخت و نصب آن ها خیلی سریع تر انجام می پذیرد. از طرفی این ورق ها و کابینت ها به راحتی قابل حمل هستند.

امکان تغییر آسان درب و یراق آلات

خیلی از کابینت ها بعد از نصب دیگر قابل تغییر نیستند یا به سختی می توان تغییراتی در آن ها ایجاد نمود اما کابینت های گلاس برخلاف دیگر کابینت ها بعد از ساخت نیز بسیار منعطف است و می توان در صورت دلخواه بعد از مدتی در ظاهر و فرم کابینت های گلاس تغییراتی مانند تعویض درب ها یا یراق آلات و دستگیره ها به وجود آورد و این موضوع کمک می کند تا بعد از گذشت مدتی از نصب کابینت ها برای تنوع هم که شده ظاهر این کابینت ها را تغییر داد.

قیمت بسیار مناسب

اگر چه کابینت های گلاس کابینتی به روز و جدید است اما دارای قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و با ظاهر زیبا و جلوه بی نظیر خود می تواند زیبایی چشم نواز و ظاهری شیک و گران به آشپزخانه شما ببخشد.

محاسبه قیمت کابینت های گلاس

فاکتورهای مختلفی در هزینه اجرای کابینت های گلاس تاثیرگذار هستند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • نوع روکش انتخابی
  • طرح کابینت
  • مدل کابینت
  • متراژ آشپزخانه
  • کیفیت اجرای کار
  • میزان تخصص کابینت کار
  • و…

    محاسبه قیمت کابینت های گلاس
    اجرا کابینت های گلس ترکیبی در امیرآباد تهران توسط رادکور (طرح دوپله)

اما نکته ای که در خصوص قیمت گذاری وجود داشته این است که تیم رادکور برای مشتریان خود امکان بازدید رایگان را در نظر گرفته و بعد از تماس شما عزیزان، نیروهای این تیم به محل موردنظر شما اعزام خواهند شد و به صورت دقیق محل را بازدید نموده و بعد از اندازه گیری دقیق و اصولی فضا، بسته به متراژ و جنس مصرفی و موردنظر شما، قیمت به صورت کاملاً شفاف اعلام خواهد شد و همچنین این تیم مناسب ترین اجرت نصب کابینت هایگلاس را در نظر گرفته که به کاهش قیمت نهایی کمک زیادی می کند.

این در حالی است که متاسفانه قیمت گذاری خیلی از تیم های کابینت کار ممکن است شما را به اشتباه بیندازد و در وهله اول تصور کنید که قیمت های پایین تری دارند. برای مثال برخی از این مجموعه ها به شکل های مختلفی فضا را متر می کنند و طبق نوع متر کردنی که انجام داده قیمت اعلام شده از سوی آن ها نیز متفاوت خواهد بود. خیلی از کابینت کارها به شکلی قیمت گذاری می کنند که مشتری تصور می کند این قیمت متر آشپزخانه است و برای مثال با هزینه متری 4 تومن یک آشپزخانه 5 متری را قرار است به مبلغ 20 میلیون تومن انجام دهند. این در حالی است که در زمان کار صفحه کار، نما، برش سینک و گاز و… را به صورت مجزا متر می کنند و در آخر مشتری با یک قیمت بسیار بالا رو به رو خواهد شد.

رادکور بهترین مجموعه طراحی کابینت های گلاس

در بخش های قبل با انواع کابینت های گلاس از جنبه های مختلف آشنا شدیم و طبیعی است که انتخاب بهترین طراحی کابینت های گلاس کاملاً به شرایط آشپزخانه موردنظر و همچنین بودجه شما بستگی دارد و بهترین کابینت های گلاس می تواند برای هر آشپزخانه ای متفاوت از دیگری باشد. اما با تیم رادکور خیال شما کاملاً راحت است که بهترین نوع کابینت های گلاس برای شما طراحی و اجرا خواهد شد. از مزایای سپردن طراحی و اجرای کابینت های گلاس به این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برخورداری از سابقه ای بسیار بالا و درخشان

تیم رادکور بیشتر از 12 سال است که در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت از جمله کابینت های گلاس فعالیت داشته و از نمونه کارهایی حرفه ای و متعدد برخوردار است و شما با خیال راحت می توانید به این مجموعه اعتماد نموده و صفر تا صد پروسه طراحی تا اجرا و نصب کابینت های خود را به آن سپرده و یک کار بی نهایت حرفه ای و بی نقص را تحویل بگیرید.

بهره مندی از بهترین کابینت کار های گلاس

این مجموعه از حضور بهترین کابینت کارها در تیم خود برخوردار است که تمامی آن ها در کار خود بسیار حرفه ای و متعهد هستند و کارهای شما را به بهترین نحو و در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل خواهند داد.

اجرای کابینت برای آشپزخانه هایی با متراژهای مختلف

شما می توانید پروسه طراحی و اجرای کابینت انواع آشپزخانه در متراژهای مختلف را به این مجموعه بسپرید و این اطمینان را داشته باشید که این مجموعه در نهایت بهترین طراحی را براساس فضای آشپزخانه شما اجرا خواهد نمود.

قیمت گذاری بسیار منصفانه

اندازه گیری منصفانه و قیمت گذاری بسیار اصولی و دقیق این مجموعه در کنار دستمزد مناسبی که این تیم برای طراحی و اجرای کابینت های شما در نظر گرفته باعث شده است تا شما بتوانید با مناسب ترین هزینه بهترین کابینت های گلاس را داشته باشید.

طراحی و اجرای انواع کابینت های گلاس با کیفیتی بالا

شما می توانید به راحتی طبق بودجه خود بهترین کابینت های گلاس را از این تیم بخواهید. این تیم با توجه به بودجه شما بهترین طراحی و اجرای کابینت های گلاس را برای شما انجام داده و در تمامی پروسه طراحی تا اجرای کار کیفیت بالای خدمات خود را در اولویت قرار خواهد داد. شما همچنین به راحتی می توانید بودجه خود را تعیین نموده و از این تیم بخواهید که بهترین طراحی را برای آشپزخانه شما در نظر  گرفته و مطمئن باشید که این تیم در کار خود سنگ تمام گذاشته و از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد. مجموعه رادکور در هر صورت زیباترین و خاص ترین طراحی کابینت را برای شما در نظر خواهد گرفت و پیشنهادهای بسیار عالی این تیم انتخاب بهترین طرح را برای شما بسیار آسان تر خواهد نمود.

سخن پایانی

اگر شما هم قصد اجرای کابینت های گلاس را دارید و به دنبال یک تیم حرفه ای و کاربلد برای طراحی و اجرای بهترین کابینت با مناسب ترین قیمت کابینت های گلاس هستید قطعاً تیم رادکور بهترین انتخاب برای شما عزیزان خاص پسند است. این تیم سالهاست که در زمینه طراحی انواع کابینت از جمله طراحی کابینت های گلاس فعالیت داشته و شما می توانید جدیدترین، بروزترین و مقرون به صرفه ترین کابینت هایگلاس را از این مجموعه بخواهید. این تیم در کمترین زمان ممکن بهترین کابینت را برای آشپزخانه شما اجرا خواهند نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *