این روزها اجرای کابینت دو پله به دلیل طراحی زیبا و کاربردی که داشته بیشتر دیده می شود. این نوع کابینت که می توان آن را زیرمجموعه ای از کابینت های مدرن دانست در واقع انعطاف بالایی داشته و می توان آن ها را با عمق ها و طراحی های مختلف طراحی نمود. قیمت کابینت دو پله یکی دیگر از مواردی است که به محبوبیت این نوع کابینت افزوده است و باعث شده خیلی از افراد بتوانند با بودجه های مختلف این نوع کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند. تیم تخصصی رادکور یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین تیم طراحی کابینت دو پله است که انواع کابینت های دو پله یا پلکانی را در طرح و رنگ های مختلف و برای آشپزخانه های بزرگ تا کوچک اجرا خواهد نمود. شما می توانید خاص ترین کابینت های دو پله را از این مجموعه بخواهید.

کابینت دو پله چیست؟

کابینت دو پلکه که به نام کابینت پلکانی نیز شناخته می شود یکی از زیرمجموعه های کابینت مدرن است که این روزها به انتخاب اول بسیاری از مشتریان مدرن پسند تبدیل شده است. این کابینت ها در واقع در عین سادگی از طراحی به روز و جذابی برخوردار هستند و از طرفی با توجه به تنوع این نوع کابینت هر فردی می تواند به راحتی کابینت دو پله موردنظر خود را انتخاب کند.کابینت دو پله چیست؟اجرای کابینت پلکانی در آشپزخانه های مختلف از بزرگ تا کوچک با توجه به عمق و ابعاد بیشتری که به وجود آورده فضای بسیار مناسبی را برای ذخیره سازی ظروف فراهم خواهد نمود. طراحی کابینت دو پله به شکلی است که هر کانتر دارای عمق مخصوص به خود است و این سبک طراحی باعث جذابیت بصری خیلی خوبی شده و از طرفی برای دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر نیز یک ایده نو و بسیار کاربردی است. به طور معمول چینش کابینت های پله ای به صورتی است که کابینت های عمیق در زیر و کابینت هایی که عمق بیشتری دارند در بالا قرار خواهند گرفت.

مزایای کابینت دو پله

اجرای کابینت دو پله این روزها یکی از رایج ترین انواع سبک اجرایی کابینت است که به واسطه مزایای متعددی که داشته موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته است. از مهم ترین مزایای کابینت آشپزخانه دو پله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر

در این سبک طراحی کابینت با توجه به بهینه سازی عمودی فضا، جای بیشتری برای قرار دادن ظروف و دیگر لوازم آشپزخانه به وجود می آید. به کمک این نوع از کابینت ها می توان بهترین استفاده را از فضای عمودی آشپزخانه نمود و به این شکل با مشکل کمبود جا برای نگهداری لوازم مواجه نخواهید شد.

امکان اجرای نورپردازی

قطعاً اجرای نورپردازی می تواند زیبایی بی نظیری به کابینت ها ببخشد. در واقع سبک پلکانی این کابینت ها این امکان را به وجود آورده تا با نصب نورهای ال ای دی در زیر هر پله به آشپزخانه جلوه بسیار بیشتری بخشید. نورپردازی فضایی مدرن، روشن تر و دلبازتر را خلق می کند.

تنوع در رنگبندی

کابینت های دو پله را می توان در هر رنگ و طرحی اجرا نموده و شما به راحتی می توانید از بین انواع رنگ کابینت دو پله رنگ موردعلاقه خود را انتخاب کنید. برای همین دست شما کاملاً باز است تا طبق سلیقه و دکوراسیون منزل خود دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید.

سازگار با آشپزخانه های کوچک

طراحی هوشمندانه کابینت دو پله و استفاده بهینه از فضا در این روش باعث شده است که بتوان به کمک آن بهترین استفاده را از فضای کم در آشپزخانه های کوچک امروزی داشت.سازگار با آشپزخانه های کوچکاین سبک باعث می شود تا فضای آشپزخانه ها کوچک و جمع و جور نیز دلبازتر و بزرگتر دیده شود.

موثر در نظم بخشی و ایجاد هارمونی در آشپزخانه

اجرای کابینت های دو پله آشپزخانه با طراحی منظم و پلکانی که این سبک از کابینت داشته کمک می کند تا نظم و هارمونی زیبایی را در آشپزخانه به وجود آورد. هر بخش از کابینت به صورت مجزا برای نگهداری وسایل مختلف کاربرد خواهند داشت و نظم بسیار مطلوبی در فضای آشپزخانه ایجاد می شود.

ایجاد زیبایی بصری بی نظیر

این کابینت ها دارای ظاهری بسیار شیک و جذاب هستند و فضای مدرنی را به آشپزخانه شما می بخشند. از این رو کابینت های دو پله را می توان یک انتخابی عالی برای دکوراسیون مدرن دانست.

انواع کابینت دو پله

این روزها همانطور که گفته شد کابینت آشپزخانه دو پله در انواع مختلفی وجود داشته و می توان به راحتی آن ها را در طرح و رنگ های متنوعی اجرا نمود.انواع کابینت دو پلهاز نظر نوع جنس و متریال به کار برده شده می توان کابینت دو پله را به دسته های زیر تقسیم کرد:

کابینت دو پله ام دی اف

در طراحی کابینت آشپزخانه به سبک پله ای از جنس های مختلفی استفاده می شود که یکی از آن ها جنس ام دی اف است. کابینت های ام دی اف پله ای سطحی صاف و یکپارچه داشته و به همین دلیل در انواع طرح و رنگ قابل انتخاب هستند. برش ورق های ام دی اف بسیار سریع و آسان است و می توان آن ها را در ابعاد دلخواه برش زد. با توجه به ساخت ورق های ام دی اف تحت فشار و گرمای بالا، استحکام و مقاومت آن ها بسیار بالا است و از این رو به سادگی خراب نمی شوند و می توان از دوام آن ها اطمینان خاطر داشت. تنوع رنگ کابینت های دو پله ام دی اف تمامی سلایق را پوشش داده و افراد می توانند تعیین کنند که براساس رنگ دکوراسیون آشپزخانه، کابینت دو پله سفید و طوسی که محبوبیت زیادی داشته را انتخاب کنند یا به سراغ رنگ های دیگری بروند.

کابینت دو پله های گلس

در ساخت کابینت دو پله همچنین می توان از متریال های گلس بهره برد. این ماده در واقع دارای مغزی ام دی اف با روکشی از پلکسی گلس است و سطحی صاف و درخشان داشته و شباهت آن به شیشه باعث شده است که های گلس نامیده شود. البته این کابینت تنها از نظر ظاهری شبیه به شیشه است اما استحکام و دوام آن بسیار بالاست.کابینت دو پله های گلسکابینت های گلس دو پله ای در واقع نور را از سطح کابینت بازتاب نموده و در محیط آشپزخانه منتشر می کند و تاثیر بسیار بالایی در افزایش نور و روشنایی خواهد داشت. این نوع کابینت نیز رنگبندی متنوعی داشته و صرفاً تنوع آن به کابینت دو پله سفید محدود نمی شود. این کابینت های دو پله نیز دارای دوام بسیار مطلوبی هستند و تا سال های زیادی زیبایی و کیفیت خود را حفظ خواهند نمود.

کابینت دو پله ممبران

از دیگر انواع جنس کابینت در زمینه اجرای کابینت دو پله، جنس ممبران است که جنس مغزی آن از ام دی اف است اما با کابینت ام دی اف معمولی بسیار متفاوت است. به طور کلی ساخت کابینت ممبران گران تر و طولانی تر است. اما در نهایت کابینت اجرایی بسیار شیک و زیبا خواهد بود و جزو کابینت های لوکس به شمار می آید. لازم به ذکر است که کابینت دو پله ممبران به نسبت ام دی اف و های گلس قیمت بالاتری دارد.

قیمت کابینت دو پله

یکی از موارد مهم در رابطه با این کابینت های پلکانی قیمت کابینت دو پله است. فاکتورهای مختلفی می توانند باعث تغییر در هزینه کابینت دو پله شوند که از بین آن ها می توان به طرح و رنگ انتخابی، نوع کابینت دو پله، جنس متریال به کار برده شده، متراژ آشپزخانه و… اشاره نمود. اما یکی دیگر از مواردی که در این زمینه تاثیر داشته تیمی است که برای اجرای کابینت دو پله آشپزخانه به سراغ آن می روید. در واقع قیمت گذاری هر تیم به طور معمول متفاوت از دیگری است و خیلی از تیم ها سبک خاص خود را در متر کردن دارند و بسته به نوع متر کردن، قیمت ها نیز متفاوت است. برای مثال برخی از مراکز متر نمار کار، به صورت مجزا مواردی چون صفحه کار، برش سینک، گاز و… را متر خواهند نمود و صرفاً متراژ آشپزخانه را در نظر نمی گیرند. این موضوع باعث شده اگر برای مثال در ابتدا قیمت متری 4 میلیون تومان را به شما اعلام می کنند اما در آخر هزینه تمام شده برای شما متری 12 میلیون تومان تمام شود.

این در حالی است که در تیم رادکور امکان بازدید رایگان از محل برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده و در واقع نیروهای این تیم در محل حضور پیدا نموده و به صورت دقیق محل را بررسی نموده و طبق متراژ و جنس کابینت و سبک اجرایی آن قیمت گذاری خواهند نمود و از همان ابتدا قیمت ها را به صورت کاملآً دقیق و شفاف بیان می کنند.

تجربه ای خاص از طراحی کابینت دو پله با تیم رادکور

تیم تخصصی رادکور یکی از بزرگ ترین و باتجربه ترین تیم های مجری کابینت دو پله است که شما می توانید از آن بهترین طراحی کابینت دو پله را بخواهید. دلایل زیادی وجود داشته که نشان می دهند تیم رادکور بهترین کابینت کار دو پله است. برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

اندازه گیری استاندارد

یکی از مواردی که باعث شده این مجموعه کابینت کار دو پله مورداعتماد بسیاری از افراد قرار بگیرد اندازه گیری کاملاً اصولی و دقیق این تیم است. در واقع بعد از تماس شما با این مرکز، خیلی زود نیروهای این تیم به محل شما اعزام خواهند شد و دقیق ترین اندازه گیری را انجام داده و بعد از اطلاع دقیق از متراژ آشپزخانه قیمت را اعلام خواهند نمود. این تیم بر خلاف بسیاری از تیم ها با اندازه گیری های فریبنده سعی در افزایش قیمت ها نخواهد داشت.

استفاده از بهترین متریال بازار

یکی دیگر از مزایای ساخت کابینت با تیم رادکور استفاده از بهترین متریال بازار توسط این تیم است. این مجموعه در واقع همواره از بهترین متریال در تولید کابینت های مختلف بهره گرفته و به همین دلیل کیفیت کار آن بسیار بالاست و شما می توانید بادوام ترین و باکیفیت ترین کابینت ها را از این تیم نصاب کابینت دو پله بخواهید. کیفیت کار برای این تیم همواره در اولویت قرار داشته و به بهانه ی دستیابی به سود بیشتر از کیفیت کار کم نمی کند.

خوش قولی و تحویل به موقع پروژه

متاسفانه خیلی از کابینت کارها زمان زیادی تا تحویل پروژه شما را معطل می گذارند و این وسط تا زمانی که پروسه طراحی و نصب کابینت دو پله تمام نشود نمی توانید کاری از پیش ببرید. اما خوش قولی و تحویل به موقع کار یکی دیگر از خط قرمزهای تیم رادکور است.خوش قولی و تحویل به موقع پروژهدر واقع این تیم حتماً صفر تا صد نصب و ساخت کابینت دو پله را در زمان مقرر شده انجام و پروژه را به موقع به شما تحویل خواهد داد. برای همین شما کاملاً می توانید طبق تاریخ اعلام شده از سوی این تیم برنامه ریزی نموده و به هیچ عنوان اذیت نشوید. همچنین این تیم با حفظ کیفیت در کمترین زمان ممکن کار را به شما تحویل خواهد داد.

دارای بهترین نمونه کارهای حرفه ای و متعدد

جدیدترین کابینت دو پله را شما می توانید از رادکور بخواهید. این تیم در طی سال های فعالیت خود از بیشترین نمونه کار برخوردار است و شما می توانید خاص ترین نمونه کار کابینت دو پله را از این تیم ببینید. تجربه و تخصص بالای این تیم باعث شده که امروز از نمونه کارهای بسیار متعددی برخوردار باشد و مشاهده آن ها به شما کمک می کند تا با خیال راحت تری این تیم را انتخاب کنید و همچنین از بین نمونه کارهای موجود، راحت تر کابینت موردنظر خود را پیدا نمایید.

اجرای کابینت دو پله برای کوچکترین تا بزرگترین آشپزخانه ها

فرقی نمی کند که آشپزخانه شما چه متراژی داشته باشد چرا که در هر صورت این تیم بهترین و خاص ترین طراحی را براساس فضای آشپزخانه شما انجام خواهد داد و کمک می کند تا حتی کوچکترین آشپزخانه ها نیز با طراحی صحیح و اصولی به یک آشپزخانه جادار و زیبا تبدیل شوند. از این رو شما می توانید برای طراحی هر آشپزخانه و با هر متراژی روی مجموعه رادکور حساب باز کنید و این اطمینان را داشته باشید که این تیم می تواند برای شما بهترین طراحی را در نظر بگیرد.

اجرای کابینت براساس بودجه شما

یکی دیگر از مواردی که شما می توانید از تیم رادکور به عنوان بزرگترین مجری کابینت دو پله بخواهید اجرای کار براساس بودجه شماست. در واقع فرقی نمی کند که شما برای کابینت کاری چه بودجه ای را در نظر گرفته اید و در هر صورت این تیم به شما کمک می کند تا طبق بودجه خود بهترین و خاص ترین سبک طراحی کابینت را داشته باشید. از طرفی مناسب ترین اجرت نصب کابینت دو پله را می توان متعلق به تیم رادکور دانست و از این رو به طور کلی نیز خدمات این تیم با قیمت مناسب تری به نسبت دیگر کابینت کارها اجرا خواهد شد.

دارا تیمی با سابقه و حرفه ای

تیم رادکور از بهترین و حرفه ای ترین متخصصین برخوردار است و پروسه اجرای کابینت توسط این تیم در نهایت دقت و کیفیت انجام خواهد شد. همچنین تجربه بالای این تیم به افزایش سرعت عمل آن ها کمک زیادی نموده و شما می توانید به خدمات سریع و حرفه ای این تیم در پروژه های سریع و با زمان محدود تکیه نمایید.

مجری صفر تا صد اجرای کابینت آشپزخانه

این تیم از طراحی تا اجرای کابینت دو پله را به صورت صفر تا صد برعهده گرفته و شما می توانید تنها طرح موردنظر خود را انتخاب نموده و دیگر نگران هیچ چیزی نباشید. حتی این تیم در انتخاب طراحی مناسب نیز به شما کمک خواهند کرد تا براساس آشپزخانه و دکوراسیون خانه خود بهترین طراحی کابینت دو پله را انتخاب کنید.

ارائه خدمات به تمامی نقاط تهران

شما در هر نقطه از تهران تنها با یک تماس می توانید از حضور نیروهای تیم رادکور در منزل خود بهره مند شوید و بدون هیچ دردسری صفر تا صد خدمات طراحی و اجرای کابینت دو پله را از این مجموعه بخواهید. از این رو فرقی نمی کند که ساکن کدام منطقه از تهران هستید و در هر نقطه از تهران تنها به اندازه یک تماس با تیم رادکور فاصله داشته و پس از آن نیروهای این تیم خیلی زود به درخواست شما رسیدگی خواهند نمود. با این تیم مجری کابینت دو پله دیگر نیازی نیست شما درگیر پروسه اجرای کابینت شده و با یک تماس می توانید به کمک این تیم بهترین کابینت را برای خانه خود داشته باشید.

حرف آخر

اگر شما هم قصد اجرای کابینت دو پله را دارید و کیفیت و قیمت کابینت دو پله برای شما فاکتورهای مهمی هستند قطعاً تیم رادکور بهترین تیم اجرایی کابینت برای شماست که می توانید خاص ترین و باکیفیت ترین کابینت های دو پله را با قیمتی مناسب از آن بخواهید. این تیم سال هاست که در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت از جمله طراحی کابینت دو پله فعالیت داشته و به بهترین شکل می تواند ایده های ذهنی شما از یک آشپزخانه رویایی را به واقعیت تبدیل کند. پس اگر به دنبال کابینت های پلکانی زیبا، باکیفیت و مقرون به صرفه ای هستید همین حالا تلفن را برداشته و با کارشناسان رادکور تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *